۰۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۷
کد خبر: ۶۴۱۴۱۱
نماینده ولی فقیه در لرستان:

نیروهای انقلابی، جهادی و امدادی به کمک مردم سیل زده بشتابند

نیروهای انقلابی، جهادی و امدادی به کمک مردم سیل زده بشتابند
نماینده ولی فقیه در لرستان به وقوع سیلاب در استان اشاره کرد و گفت: ضمن خدمت مسؤولان در مناطق سیل زده، نیروهای انقلابی، جهادی و امدادی به کمک مردم بشتابند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی، نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد، شب گذشته در جمع خبرنگاران به وضعیت وقوع سیلاب در استان و اوضاع نابسامان برخی شهرستان ها اشاره کرد و گفت: در راستای خدمت رسانی به مناطق سیل زده ستاد بحران به مصوبات هر چه زود تر عمل کند.

وی به وقوع سیلاب در شهر معمولان و نورآباد اشاره کرد و اظهار داشت: با توجه به قطع شدن گاز در اثر طغیان رودخانه مردم معمولان به سوخت نیاز دارند و مردم شهرستان نورآباد نیز به چادر نیازد دارند.

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به اینکه در استان لرستان امکانات معمولی است، تصریح کرد: باید از استان های معین کمک گرفت.

وی در ادامه به تجربه سیل فروردین اشاره و خاطرنشان کرد: مردم باید صبور باشند و به هشدار مسؤولان نیز توجه داشته باشند.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با بیان اینکه مسؤولان، مدیران و استاندار از استان‌های معین کمک بگیرند، افزود: نیروهای امدادی، جهادی و انقلابی به کمک مردم بشتابند./9451/پ310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۱
به نظر من یک ویروس می‌تواند به یک تهدید برای بشریت تبدیل شود. چون ما در کشتی نوح زندگی می‌کنیم و اگر یک بخشی از این کشتی سوراخ شود، همه بشریت مورد تهاجم قرار می‌گیرند و این اتفاق خطرناکی است و همه ما باید نگران یکدیگر باشیم به همین خاطر می‌گویم تنها فایده «کرونای عزیز» شاید این باشد که از این به بعد به داد هم برسیم و در کنار هم قرار بگیریم.
0
0