۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۸
کد خبر: ۶۵۱۴۷۰
مدیرکل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری:

آموزش زمانی ماندگار می‌شود که از جان انسان نشأت بگیرد

آموزش زمانی ماندگار می‌شود که از جان انسان نشأت بگیرد
حجت الاسلام طاهری گفت: به یقین آنچه از آموزش و پرورش باقی می‌ماند فضایی است که مقصد جان انسان‌ها قرار گیرد که در این بین متولیان امر نقش کلیدی دارند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، حجت الاسلام مهدی طاهری، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان چهارمحال و بختیاری، ظهر امروز در دیدار با مدیرکل آموزش و پرورش استان، ایام مربوط به هفته معلم را خدمت معلمان زحمت کش و کوشای این استان تبریک گفت.

وی با اشاره به ارتباطات دوسویه تبلیغات اسلامی و آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: در حال حاضر ۵ مدرسه صدرا با ۵۰۱ دانش آموز وابسته به سازمان تبلیغات اسلامی استان در حال فعالیت هستند که الحق توانسته اند در زمینه‌های آموزشی، معرفتی و دینی خوش بدرخشند.

حجت الاسلام طاهری با تأکید بر اینکه آموزش زمانی ماندگار می‌شود که از جان انسان نشأت بگیرد، افزود: به یقین آنچه از آموزش و پرورش باقی می‌ماند فضایی است که مقصد جان انسان‌ها قرار گیرد.

وی در ادامه با اشاره به نقش پایگاه‌های فرهنگی اجتماعی وابسته به اداره کل تبلیغات اسلامی استان در کاهش آسیب‌های اجتماعی تصریح کرد: در بازدید میدانی که از این پایگاه‌ها داشتیم، الحق کار‌های خوبی در حال شکل گیری است که می‌طلبد آموزش و پرورش هم در این زمینه وارد میدان عمل شود.

فرحناز قائدامینی، مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری نیز در این دیدار با گرامیداشت یاد و خاطره شهید مطهری، استاد علم و اخلاق ابراز کرد: باید جامعه فرهنگیان نیز هم در زمینه علمی و هم در زمینه اخلاقی زبانزد خاص و عام باشند.

وی با اشاره به شرایط کرونایی امروز جامعه و شُکی که این ویروس به بحث آموزش وارد کرد، گفت: قطعا این ویروس همه جامعه را درگیر خود کرد و مشکلات زیادی را برای جامعه رقم زد، اما در پی آن پیامد‌های خوبی هم نهفته است؛ آموزش و پرورش پی برد که باید به سمت دولت الکترونیک حرکت کند.

مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری با تأکید بر اینکه باید به دنبال یک آموزش فراگیر در جامعه باشیم، افزود: باید آموزش در کشور تحت سند تحول بنیادی صورت گیرد و این از ضرورت‌ها است./۹۴۵۷/پ310/ب1
سجاد محمدی فارسانی
ارسال نظرات