۲۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۰
کد خبر: ۶۵۵۳۸۵

ثبت نام بیش از هزار نفر در مسابقات قرآن کریم از خراسان جنوبی

ثبت نام بیش از هزار نفر در مسابقات قرآن کریم از خراسان جنوبی
هزار و ۲۰۶ نفر از خراسان جنوبی در مسابقات سراسری قرآن کریم اوقاف و امورخیریه ثبت نام کردند.
به گزارش خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام بخشی پور  مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان از کسب رتبه چهارم خراسان جنوبی از نظر ثبت نام متسابقین بعد از استان‌های مازندران، خراسان رضوی و اصفهان خبر داد و گفت: این افراد براساس تعداد رشته محاسبه شده و در ۹ رشته ثبت نام کردند.

او با بیان اینکه هر فرد امکان ثبت نام در چند رشته مختلف را دارد، افزود: در این دوره ثبت نام متسابقین بصورت الکترونیکی از طریق سامانه میز خدمت الکترونیکی سازمان اوقاف و امور خیریه انجام شد که ۹۴۲ نفر ۳۹۶ برادر و ۵۴۶ خواهر در این مسابقات ثبت‌نام کرده‌اند.
 
حجت‌الاسلام بخشی پور گفت: این مسابقات در رشته‌های آوایی شامل رشته‌های حفظ ۵، ۱۰، ۲۰ و حفظ کل، قرائت و ترتیل و دعاخوانی ویژه خواهران و برادران و رشته اذان ویژه برادران برگزار می‌شود.

 مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان  افزود: چهل و سومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در رشته‌های کتبی شامل تفسیر عمومی قرآن کریم ویژه خواهران و برادران برگزار می‌شود.
 
او با بیان اینکه مسابقات در پنج منطقه استان برگزار می‌شود، گفت: مسابقات ۵ تیر در منطقه یک شامل طبس و بشرویه به میزبانی طبس، ۱۲ تیر در منطقه دو شامل فردوس و سرایان به میزبانی سرایان، ۱۴ تیر در منطقه سه شامل قاین و خضری و زیرکوه به میزبانی قاین، ۱۹ تیر در منطقه چهار شامل نهبندان، سربیشه و درمیان به میزبانی سربیشه برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام بخشی پور افزود: این مسابقات در منطقه پنج در شهرستان‌های بیرجند و خوسف، ۲۶ تیربه میزبانی بیرجند برگزار می‌شود.

 مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان افزود: مرحله استانی در بازه زمانی ۱۱ تا ۱۷ مرداد در بیرجند برگزار می‌شود.
ارسال نظرات