۱۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۰
کد خبر: ۶۵۷۰۰۴
حجت الاسلام والمسلمین علم الهدی مطرح کرد؛

خبرنگار افتخاری دشمن شدن آن هم به قیمت دریافت یک لبخند تلخ

خبرنگار افتخاری دشمن شدن آن هم به قیمت دریافت یک لبخند تلخ
تولیت مدرسه علمیه قاسم بن الحسن(ع) گفت: کسانی که به اسم خبرنگار افتخاری اسرار کشور و ملت را برای دشمنان فاش می کنند نمی توان نام آنان را شیعه گذاشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدباقر علم الهدی تولیت مؤسسه آموزش عالی حوزوی قاسم بن الحسن(ع)، امروز در جلسه درس اخلاق همین مدرسه علمیه، گفت: رفع مشکلات جامعه بشری درگرو توجه به رهنمودها و توصیه‌های اهل‌بیت(ع) است.

وی با بیان اینکه اولیای الهی برای نجات انسان‌ها نقشه راه ترسیم کردند، ادامه داد: طبق صریح روایات؛ قلب انسان باید جایگاه خداوند متعال باشد نه محل رفت و شد شیطان، اعمال و رفتار انسان باید بر اساس دستورات الهی انجام شود.

حجت الاسلام والمسلمین علم الهدی با استناد به روایتی از امام رضا(ع) به بیان ویژگی‌های شیعه واقعی پرداخت و عنوان کرد: حضرت خطاب به جناب عبدالعظیم حسنی(ع) فرمودند: به شیعیان ما بگو با یکدیگر صادق باشند چراکه دروغ و دورویی سبب نابودی صفا، صمیمیت و الفت آنان با یکدیگر می‌شود.

تولیت مؤسسه آموزش عالی حوزوی قاسم بن الحسن (ع) با بیان اینکه شیعه همواره باید حق گو باشد ولو اینکه به زیان او تمام شود، اظهار داشت: راست‌گویی از صفات شیعیان و دروغ‌گویی از شاخصه‌های بارز منافقان است.

وی امانت‌داری را از ویژگی‌های دیگر شیعیان برشمرد و گفت: شیعه واقعی اهل ادای امانت است، آن دسته از مسؤولانی که با چنگ‌اندازی به بیت‌المال خود را صاحب‌مال ملت می‌دانند افراد امانت‌داری نیستند چراکه بیت‌المال مسلمین امانت الهی در دستان آنان است.

حجت الاسلام والمسلمین علم الهدی با بیان اینکه شیعه اسرار برادر مؤمنش را حفظ می‌کند، گفت: کسانی که اسرار نظام را افشا و چاقوی دشمنان اسلام و شیعیان را دسته‌دار می‌کنند و یا کسانی که با کوچک‌ترین اتفاق گوشی موبایل را از جیب درآورده و خبرنگار افتخاری شبکه‌های تلویزیونی و مجازی معاندان می‌شوند تا لبخند تلخی از سوی دشمنان دریافت کنند باید نزد خداوند پاسخگو باشند.

تولیت مؤسسه آموزش عالی حوزوی قاسم بن الحسن (ع) با تأکید بر اینکه در جامعه اسلامی مردم باید کمک‌حال یکدیگر باشند، عنوان کرد: مسلمانان نباید در جامعه اسلامی نسبت به رفع مشکلات برادران ایمانی خودشان بی‌تفاوت باشند امروز با توجه به شیوع ویروس کرونا نباید اجازه دهیم عده‌ای زیر چرخ اقتصادی له شوند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امام معصوم می فرمایند: شیعه واقعی هرگز به دنبال انتقام گرفتن و مسخره کردن دیگران نیست؛ کسانی که دیگران را تحقیر و مسخره می‌کنند به فرمایش حضرت در عالم دنیا به سخت‌ترین مشکل و در آخرت به آتش دوزخ مبتلا می‌شوند./813/پ202/ب1

فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات