۱۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۴
کد خبر: ۶۵۹۴۶۳
نماینده ولی فقیه در استان قزوین:

جایگاه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در جامعه با عظمت است

جایگاه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در جامعه با عظمت است
نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: تلاش کنیم جایگاه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با عظمت دیده شود و باید از این جایگاه بزرگ محافظت شود.

به گزارش خبرگزاری رسا در قزوین حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه در استان قزوین در دیدار حجت‌الاسلام والمسلمین شهسواری مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و جمعی دیگر از مسئولان استان قزوین که به مناسبت چهلمین سالگرد تأسیس این نهاد برگزار شد، اظهار کرد: حجت الاسلام والمسلمین قابل خدمات بسیار ارزنده‌ای در دوران مسؤولیت خود داشتند و همواره با نشاط جوانانه برنامه‌ها را پیش می‌بردند و برای ایشان آرزوی طول عمر با عزت می‌کنیم.

وی با تأکید بر اینکه همه تلاش کنیم تا جایگاه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با عظمت دیده شود و برنامه‌ها با قدرت پیش برود، تصریح کرد: با عظمت دیده شدن ایام‌الله سفارش خدای متعال است و کمک کنیم تا ایام‌الله‌های سال به بهترین شکل در جامعه نشان داده شود.

امام جمعه قزوین خاطرنشان کرد: لازم است پس از اجرای هر برنامه‌ای کم و کیف آن با جدیت مورد بررسی و تحلیل قرار گیرد تا نقاط قوت و ضعف آن مشخص شود و بتوانیم نقاط قوت را تقویت کرده و نقاط ضعف را برطرف کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین تعامل با سایر استانها را برای انتقال تجربیات ضروری دانست و بیان کرد: تلاش کنیم با تعامل دو سویه با سایر استانها، تجربیات و طرح‌های موفق را به کشور منتقل کرده و از طرح‌ها و ایده‌های موفقِ استانهای دیگر استفاده کنیم تا شاهد موفقیت بیشتر در این عرصه باشیم.

وی ادامه داد: علاوه بر برنامه‌های بزرگی چون عاشورا، 22 بهمن، روز قدس، عید قربان، عید غدیر، سرمایه‌هایی مانند نمازهای جماعت و جمعه داریم که به صورت مداوم در حال برگزاری است و می‌توانیم بیش از پیش برای پشتوانه‌سازی راه پیمایی‌ها از آن استفاده کنیم و به این برنامه‌ها شکوه و عظمت بیشتری بدهیم/955/د102/ب1

مجید ابراهیمی
ارسال نظرات