۲۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۶
کد خبر: ۶۶۳۳۰۹
آیت الله علوی گرگانی تأکید کرد؛

تمسک به ولایت سدی در برابر نفوذ دشمن

تمسک به ولایت سدی در برابر نفوذ دشمن
حضرت آیت الله علوی گرگانی با بیان این که ولایت اهل بیت(ع) گسترش خواهد یافت، گفت: اگر دست ما از دامن ولایت جدا نشود، سعادت دنیا و آخرت نصیب ما خواهد شد.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله سید محمدعلی علوی گرگانی استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم در پیامی تصویری در ششمین نشست بزرگداشت مقام شامخ حضرت سید العابدین(ع) که در سالن امام خامنه ای حرم حضرت فاطمه معصومه(س) برگزار شد، با بیان این که خوشا به سعادت کسانی که متمسکین به ولایت باشند، اظهار داشت: اگر دست ما از دامن ولایت جدا نشود، سعادت دنیا و آخرت نصیب ما خواهد شد.

وی با اشاره به این که خاندان عصمت و طهارت هادی ما بوده اند، گفت: خداوند متعال خاندان پیامبر(ص) را برای هدایت و یاری ما کافی می داند؛ اگر اهل بیت(ع) نبودند، ما هدایت نمی شدیم.  

استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم با بیان این که امروز افتخار می کنیم که مسأله ولایت در سرتاسر جهان در حال گسترش است، تصریح کرد: خاندان رسالت هستند که ما را هدایت و آگاه کرده و وسیله خوش بختی ما را فراهم کردند.

وی افزود: ولایت اهل بیت(ع) گسترش خواهد یافت، چرا که وعده داده اند که این ولایت تمام جهان را می گیرد و همه مردم زیر پرچم ولایت خواهند آمد اما این گسترش نیازمند زمان است.

حضرت آیت الله علوی گرگانی ضمن بیان روایتی از امام سجاد(ع) و با بیان این که دست خود را از دامان اهل بیت(ع) جدا نکنید، اظهار داشت: سلام ما را به مردم هرمزگان برسانید و تنها توصیه بنده این است که متمسکین محکمی در باب ولایت باشید تا دشمن نتواند در شما نفوذ کند./822/پ203/ق

ارسال نظرات