۲۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۰
کد خبر: ۶۸۲۵۲۶
مدیر حوزه علمیه منطقه کاشان:

تکلیف امروز ما ترغیب مردم به حضور و انتخاب اصلح است

تکلیف امروز ما ترغیب مردم به حضور و انتخاب اصلح است
اصفهان - حجت الاسلام والمسلمین فرجی گفت: حضور آگاهانه و پرشور درانتخابات، تشویق و ترغیب مردم به حضور و انتخاب اصلح سه تکلیف امروز همه ما است.
حجت الاسلام والمسلمین منصور فرجی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، با تبریک دهه کرامت به اهمیت انتخابات پیش رو اشاره کرد و گفت: ملت ایران همیشه با حضور خود در صحنه‌های مختلف انقلاب تمامی توطئه‌های دشمنان اسلام و نظام را با هدایت‌های رهبرمعظم انقلاب خنثی و نقش بر آب کرده است.

وی افزود: ملت ایران روز جمعه ۲۸ خرداد نیز برای حراست از آرمان‌های شهدا و امام و رهبری و نظام با حضورهمگانی خود در پای صندوق رای و انتخاب کاندیدای اصلح مشت محکمی بر دهان استکبارجهانی و دشمنان اسلام و نظام خواهد زد.

حجت الاسلام والمسلمین فرجی انقلاب اسلامی را میراث گرانبهای ولایت فقیه دانست و اظهارداشت: ملت ایران با حضور خود در انتخابات پیش رو از این میراث گرانقدری که به قیمت خون هزاران شهید و آزاده و جانباز و ایثارگر به دست آمده پاسداری خواهد کرد و آرزوی دشمنان را نقش بر آب و سر بلندی و عزت جمهوری اسلامی را رقم خواهد زد.

رئیس حوزه علمیه منطقه کاشان با اشاره به این فرمایش امام خمینی (ره) که حضور درانتخابات یک تکلیف است، افزود: امروز نیز رهبر معظم انقلاب رای مردم ایران را نشانه عزت و قدرت و حضور حداکثری مردم و انتخاب اصلح را اقتدارجمهوری اسلامی ایران در عرصه بین المللی می‌داند.

وی حضور آگاهانه و پرشور درانتخابات، تشویق و ترغیب دیگران به حضور و انتخاب اصلح را سه تکلیف امروز ما دانست و گفت: علما، فضلا و طلاب منطقه کاشان و مردم ولایت مدارکاشان ضمن حضور جدی و دشمن شکن و دعوت مردم به حضور در پای صندوق‌های رای و انتخابی با درایت و آگاهانه، انتخاباتی تاریخی و ماندگار را رقم خواهند زد.

حجت الاسلام والمسلمین فرجی با تأکید بر اینکه همه باید در سرنوشت خود نقش آفرین باشیم اظهار داشت: انتخابات فرصتی برای نقش‌آفرینی همه گروه‌های، تشکل‌ها، احزاب، جوانان و بانوان با هر سلیقه و تفکری برای تعیین سرنوشت آینده خود و کشوراست./۱۳۰۷/
محمد ملک آبادی
ارسال نظرات