۲۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۹
کد خبر: ۶۸۶۱۷۷

کتاب درس نامه تبلیغ اینترنتی منتشر شد

کتاب درس نامه تبلیغ اینترنتی منتشر شد
مؤسسه انتشارات ذکری به سفارش معاونت تبلیغ و امور فرهنگی حوزه علمیه، کتاب درس نامه تبلیغ اینترنتی نوشته مهدی زارع منتشر شد.

به گزارش خبرنگار سرویس کتاب و نشر خبرگزاری رسا، در دنیای معاصر، نیاز به دین و آموزه های دینی بیش از هر زمان دیگر و در جای جای جهان احساس می‌شود و همواره بشر امروز، دنبال دین و مذهبی است که روح او را آرامش بخشد و در کنار آن پاسخگوی نیاز ها و چوابگوی سؤالات وی باشد.

در این میان دین مبین اسلام، به ویزه مذهب تشیع، با توجه به تشکیل حکومت بر اساس آموزه های دینی، تأمین کردن تمامی نیاز های بشر امور و پاسخگویی به سؤالات و پرسشهای او، موجب شده تا افراد بسیاری در سراسر دنیا به آن روی آورده و از این راه، سعادت دنیوی و اخروی خود را تأمین کنند؛ و دشمنان و معاندین نیز در صدد مقابله با این موضوع بر آمده و با استفاده از روش‌ها و ابزار های مختلف خصوصا فضای مجازی بر آمده و با شبهه پراکنی و … در صدد متزلزل نمودن عقاید شیعیان و مانع شدن از آشنایی دیگران با مبانی ناب اسلامی و شیعی بر آمده است. 

مؤسسه انتشارات ذکری به سفارش معاونت تبلیغ و امور فرهنگی حوزه علمیه، کتاب درس نامه تبلیغ اینترنتی نوشته ابوالفضل توسلی زاده، مهدی زارع، محمد مهدی قربانی، محمد حسین کاظمی با تهیه و تنظیم مهدی زارع منتشر شد است.

 

ارسال نظرات