۰۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۹
کد خبر: ۶۸۷۸۴۰
نماینده ولی فقیه در کاشان:

تزریق افتخار آمیز واکسن ایرانی از سوی رهبری در تاریخ ثبت و ضبط شود

تزریق افتخار آمیز واکسن ایرانی از سوی رهبری در تاریخ ثبت و ضبط شود
اصفهان - آیت الله سلیمانی بر لزوم بر ثبت و ضبط تزریق افتخار آمیز واکسن ایرانی برکت از سوی رهبر انقلاب تأکید کرد و گفت: تولید واکسن برکت بر عزت ایرانیان در جهان افزود.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، آیت الله عباسعلی سلیمانی پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاحیه مرکز تجمیعی واکسیناسیون کرونا در و رونمایی از دومین دستگاه اکسیژن ساز بومی در کاشان در سالن شهدای بسیج این شهرستان، گفت: در تحولات اجتماعی، سیاسی، بهداشتی، درمانی و اقتصادی است که استعداد‌های نهفته در کشور شکوفا می‌شوند.

وی افزود: امروز جمهوری اسلامی ایران بعد از گذشت ۱۸ ماه از شیوع ویروس ناشناخته و منحوس کرونا به دستاورد‌های مهمی از جمله ساخت واکسن ایرانی برکت برای مقابله با این ویروس رسیده است.

آیت الله سلیمانی یادآور شد: سیستم بهداشت و درمان طی ۱۸ ماه از آغازشیوع کرونا و تغییر و تحولات و جهش‌های فراوان این ویروس، منشأ خدمات بیشماری برای مقابله با آن بوده است.

وی با تقدیر و تجلیل از سیستم بهداشت و درمان و کادر درمان درخط مقدم مبارزه با ویروس کرونا و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع سلامت در این عرصه، اظهار داشت: علاوه بر سیستم بهداشت و درمان نیروی مسلح اعم از ارتش و سپاه و انتظامی در این عرصه به ویژه در عرصه رزمایش مواسات خوش درخشیدند.
 
نیروهای مسلح در نظام الهی ایران در همه عرصه ها حضور دارند

نماینده ولی فقیه در کاشان تأکید کرد: در نظام الهی ایران نیرو‌های مسلح تنها فقط نیروی صرف مسلح دفاعی و نظامی نیست بلکه در همه عرصه‌ها به ویژه حوادث غیر مترقبه اعم از سیل و زلزله نیز حضور دارند.

آیت الله سلیمانی یادآور شد: امروز نیرو‌های مسلح ایران اعم از ارتش و سپاه و بسیج در قالب تفکر بسیجی و در کنار کادر بهداشت و درمان برای مقابله با ویروس کرونا قرار گرفته اند.

به گفته وی افتتاحیه مرکز تجمیعی واکسیناسیون کرونا در و رونمایی از دومین دستگاه اکسیژن ساز بومی در کاشان تنها یک جلوه از تجلی نیرو‌های مسلح است.

نماینده ولی فقیه در کاشان اظهار داشت: امروز نیرو‌های مسلح با رصد موضوعات مختلف و سیاست گذاری صحیح و منطقی و با استفاده از رهنمود‌های رهبرمعظم انقلاب و استفاده از ظرفیت مساجد و مراکز مذهبی و دانشجویان و طلاب حوزه با حضور درمیدان رزمایش مواسات منشا خدمات بیشماری در عرصه مبارزه با ویروس کرونا است.
 
تأکید بر ثبت و ضبط تزریق افتخارآمیر واکسن ایرانی برکت از سوی رهبری در تاریخ ایران

آیت الله سلیمانی برثبت و ضبط تزریق افتخار آمیز واکسن ایرانی برکت از سوی رهبر معظم انقلاب در تاریخ انقلاب اسلامی تأکید کرد و اظهارداشت: واکسن برکت تولید جمهوری اسلامی سبب اعتماد و اعتقاد ملت ایران به واکسن ایرانی و عزت و افتخار و سربلندی ایران اسلامی در جهان است.

آیت الله سلیمانی همچنین به لزوم بومی سازی امنیت در کشور اشاره کرد و گفت: تاریخ ما در نگارش واقعیت‌ها هنوز موفق به پردازش درست نیست، چرا که دستاورد نیرو‌های مسلح تنها سلاح جنگی نیست بلکه مهر و محبت، عاطفه و احساس، عشق و علاقه و ایثار به ویژه در عرصه کرونا است.

لازم به ذکر است، پیش از ظهر امروز مراسم افتتاحیه مرکز تجمیعی واکسیناسیون کرونا در و رونمایی از دومین دستگاه اکسیژن ساز بومی در کاشان با حضور آیت الله عباسعلی سلیمانی نماینده، ولی فقیه در کاشان، سردار سرتیپ علی فدوی جانشین فرماندهی کل سپاه، سردار فداه فرمانده سپاه استان اصفهان، سردار یزدی فرمانده سپاه تهران و مسؤولان دانشگاه علوم پزشکی کاشان در سالن شهدای بسیج شهرستان کاشان برگزارشد./۱۳۰۷/پ210/
محمد ملک آبادی
ارسال نظرات