۱۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۱
کد خبر: ۶۸۸۹۳۶
آیت الله مجتهدشبستری در گفت‌وگو با رسا:

خرابی های کشور یک روزه اصلاح نخواهد شد/ مردم صبور باشند

خرابی های کشور یک روزه اصلاح نخواهد شد/ مردم صبور باشند
نماینده خبرگان گفت: ملت بصیر ایران می‌دانند که حل مشکلات اقتصادی کشور و معضلات معیشتی مردم زمان بر است، از این رو صبر و بردباری خواهند کرد.

آیت الله محسن مجتهدشبستری، نماینده مردم آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری، در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، ضمن تقدیر از عملکرد رییس جمهور در سفر به استان های محروم و کم برخوردار، گفت: مسؤولان زمانی که از نزدیک شهرها و روستاها را بازدید می کنند، بسیار مفیدتر خواهند توانست برای اوضاع کشور تصمیم گیری کنند، از زمانی که تنها در دفتر کاری خود بنشینند و به مدیریت جامعه بپردازند.

آیت الله مجتهدشبستری بیان کرد: آیت الله رئیسی به عنوان رییس جمهور دولت سیزدهم دو سفر به استان های خوزستان و سیستان و بلوچستان داشت و از نزدیک کمبودها، مشکلات کمبود آب و اشتغال مردم محروم ترین مناطق این استان ها را لمس و مشاهده کرد.

وی با بیان اینکه رییس جمهور دستور العمل هایی برای حل مشکلات این استان ها صادر کرد، افزود: اگر زودتر دستورالعمل های رییس جمهور اجرایی شود، گشایش هایی به وجود خواهد آمد و همچنین شاهد کاهش محرومیت های این مناطق خواهیم بود.

نماینده مجلس خبرگان رهبری ابراز داشت: سرکشی‌ها و سفرهای رییس جمهور محترم و هیأت دولت سیزدهم به سایر استان ها ادامه خواهد داشت تا اینکه دولتمردان برای حل این معضلات تصمیم های درست و عملیاتی اتخاذ کنند.

وی با بیان اینکه مشکلات کشور یک شبه حل نخواهد شد، افزود: برای حل مشکلاتی مانند کسری بودجه، تحریم های علیه ایران، کاهش ارزش پول ملی و تولید و رونق اقتصادی زمان طولانی لازم است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام بیان کرد: ملت بصیر ایران می دانند که حل مشکلات اقتصادی کشور و معضلات معیشتی مردم زمان بر است، از این رو صبر و بردباری خواهند کرد.

وی با اشاره به اینکه برخی مشکلات نیز در میان مدت و کوتاه مدت حل می شود، تصریح کرد: اگر مردم جامعه بدانند که مسؤولان و دولتمردان پیگیر مشکلات مناطق و معضلات معیشتی آنها هستند، آرامش خاطر خواهند یافت.

نماینده مجلس خبرگان رهبری اظهار کرد: آیت الله رئیسی با شعار تحول خواهی و مردمی بودن روی کار آمده که امیدواریم در دولت سیزدهم شاهد تحول های جدید در عرصه حکمرانی کشور باشیم./927/

ارسال نظرات