۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۶
کد خبر: ۷۰۷۹۹۷
حجت الاسلام والمسلمین رضوی مهر در گفت‌وگو با رسا عنوان کرد؛

خاندان هاشمی، خاندانی فراموش شده در پیشگاه ملت ایران

خاندان هاشمی، خاندانی فراموش شده در پیشگاه ملت ایران
نایب رییس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم گفت: خاندان هاشمی باید این را بدانند که خاندانی فراموش شده در پیشگاه ملت ایران اسلامی هستند.

حجت الاسلام والمسلمین سید جلال رضوی مهر، نایب رییس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، با اشاره به سخنان نسنجیده و بی منطق فائزه هاشمی اظهار داشت: باید خاندان هاشمی این را بدانند که خاندانی فراموش شده برای مردم ایران اسلامی هستند و هر چند ملاک و معیار حال فعلی افراد است؛ اما باید این خاندان بدانند که رانت خواری و اشرافی گری آنان و اضمحلال وسیع بیت المال توسط مهدی و فائزه هاشمی از جمله مسائلی است که در حافظه تاریخی ملت ایران ماندگار است و آنان بیش از این عِرض خود نبرند و ملت فهیم و انقلابی مارا به زحمت نیندازند.

حجت الاسلام والمسلمین رضوی مهر در ادامه افزود: فائزه هاشمی باید پاسخگوی نشستن بر سر سفره بهائیان به پیشگاه ملت شریف ایران باشد و ما نیز باید از خود بپرسیم که این فرد چرا به جایی می رسد که در دُبی با بهائیان که دشمن اسلام و انقلاب اسلامی هستند جلسات متعددی برگزار می کند؟

نایب رییس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم با اشاره به نوع شخصیت دختر هاشمی ابراز کرد: از کسی که نرمال نبودن شخصیتش توسط برخی از اعضای خانواده خودش بیان شده است نمی توان بیش از این از این توقع داشت.

حجت الاسلام والمسلمین رضوی مهر با اشاره به جسارت نابخشودنی فائزه هاشمی به مقدسات دینی بیان داشت: ملت بزرگ ایران کوچک ترین جسارت به ساحت مقدس پیامبر اعظم(ص) و ام المومنین حضرت خدیجه(س) را برنمی تابند؛ چراکه اعتقادات و مقدسات خط قرمز ما است و ما هرگز از این مقدسات دست نخواهیم کشید.

نایب رییس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم خاطرنشان کرد: خوب است که ما کارنامه پُر از ننگ این فرد را تورق کنیم تا بدانیم بدعت هایی که آورده و اراجیفی که بر زبان جاری کرده است از کجا نشأت می گیرد.

حجت الاسلام والمسلمین رضوی مهر در ادامه افزود: فائزه هاشمی امروز نیز گاهی همگو و هم پیمان با ماشین کمپانی صهیونیست ها و گاهی نیز بلندگوی غربی ها عمل می کند و باید بداند که برای همیشه در اذهان ملت بزرگ ایران اسلامی محو شده است.

نایب رییس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم در پایان تصریح کرد: این چهره شناخته شده در بهائیت هرگز نمی داند که ملت بزرگ ایران اسلامی به خاطر برخی از مصالح حریم نگه داشته است؛ اما اگر کاسه صبرشان لبریز شود، دیگر نخواهد توانست پاسخگوی جرم های متعدد خویش در پیشگاه ملت بزرگ ایران باشد.

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Netherlands
۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۸
.. انتقاد
0
0