۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۵
کد خبر: ۷۰۸۵۰۹
نماینده ولی فقیه در کاشان:

کارگران بسیجی حافظ ارزش‌های انقلاب اسلامی هستند

کارگران بسیجی حافظ ارزش‌های انقلاب اسلامی هستند
اصفهان – حجت الاسلام والمسلمین حسینی کارگران بسیجی را حافظ ارزش‌های انقلاب دانست و گفت: کار و تلاش را از عوامل حیات و زندگی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی پیش از ظهر امروز در دیدار اعضای بسیج کارگری کارخانجات شهرستان کاشان با اشاره به این فرمایش امام خمینی(ره) که حیات جامعه مرهون کار و کارگر است، گفت: قرآن ایمان را حیات و کفر را مرگ دانسته است.

وی کار و تلاش را از عوامل حیات و زندگی دانست و افرود: کار و تلاش کارگران درعرصه زندگی همراه به ایمان است و امیرالمومنین(ع) با وجود اینکه نیاز نداشت، اما در گرمای طاقت فرسای تابستان کار و تلاش می‌کرد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی ادامه داد: کار در اسلام برای کسب روزی حلال برای خانواده مانند جهاد فی سبیل الله در راه خدا است و کارگران باید قدر جایگاه خود را عرصه کارو تلاش و کسب روزی حلال بدانند.

به گفته وی کارگرانی که بعد از ۳۰ سال کار و تلاش بازنشسته می‌شوند به این معنی است که از ۳۰ سال کار و مجاهدت بازنشسته شده اند و می‌توانند ادعا کنند ۳۰ سال دربخش تولید و صنعت جهاد کرده اند.

نماینده ولی فقیه در کاشان کارگران بسیجی را حافظ ارزش‌های انقلاب دانست و اظهار داشت: انقلاب اسلامی به این راحتی به پیروزی نرسیده است و آرزوی ۱۲۴ هزار پیامبر(ص) تشکیل حکومت اسلامی بوده است.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی را از اهداف بسیج دانست و تأکید کرد: اگر مردم در هر مجموعه‌ای که فعالیت می‌کنند با تقوا باشند سبب برکت اقتصادی آن مجموعه خواهد شد.

وی با تأکید بر ایجاد تفکر جهادی در بخش اقتصادی کشور، اظهار داشت: همانگونه که ۸ سال دفاع مقدس با دست خالی مدیریت شد و به پیروزی رسید، امروز نیزمی توان با کارجهادی و کمترین امکانات و اعتبارات گام‌های مهم و بزرگی در عرصه اقتصاد برداشت.

نماینده ولی فقیه در کاشان گفت: اگر کارهمراه با اخلاص و برای رضایت خدا باشد تمام ملائکه و شهدا کمک خواهند کرد، چرا که کمک به مومن ملائکه را در آن عالم به  اوج می‌ رساند.

سروان یزدانی فرمانده بسیج کارگری شهرستان کاشان نیز با ارائه گزارشی از فعالیت‌های انجام شده، گفت: بسیج کارگری شهرستان کاشان ۲۵۰ کارگر شهید را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

وی آماربسیج کارگری شهرستان کاشان را در حال حاضر ۶ هزار بسیجی در ۸ پایگاه بسیج کارگری اعلام کرد و افزود: با برنامه‌های مدون، قرار است آمار بسیج کارگری شهرستان کاشان به ۲۰ هزار نفر افزایش داشته باشد.

فرمانده بسیج کارگری شهرستان کاشان یادآور شد: امسال توسعه بسیج کارگری کاشان در شهرک‌های صنعتی و شرکت‌های خصوصی در دستور کار قرار گرفته است./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات