۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۱
کد خبر: ۷۰۹۹۶۴
حجت الاسلام والمسلمین سقای بی ریا:

طالب زاده قبل از هر کاری به اهل بیت متوسل می‌شد

طالب زاده قبل از هر کاری به اهل بیت متوسل می‌شد
معاون پژوهش موسسه امام خمینی گفت: شیفته شخصیت این سردار فرهنگی بودم، حاج نادر مقید بود قبل از روشن شدن دوربین و شروع کار توسلی به اهل بیت علیهم السلام پیدا می کرد.

به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی و اجاتماعی خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین سقای بی ریا معاون پژوهش موسسه امام خمینی (ره) چهارشنبه در نشست تخصصی «جهاد تبیین، رسانه و حوزه های علمیه» که به مناسبت گرامیداشت مجاهد خستگی ناپذیر هنرمند متعهد و سردار تبیین مرحوم نادر طالب زاده در خبرگزاری رسا برگزار شد، گفت:  همواره طالب زاده را شخصیت قابل تحسین می دانستم و شیفته شخصیت این سردار فرهنگی بودم، حاج نادر مقید بود قبل از روشن شدن دوربین و شروع کار توسلی به اهل بیت علیهم السلام پیدا می کرد.

وی افزود: برخی فکر می کنند امثال طالب زاده ها از بدو تولد منحصر به فرد بوده اند و دیگران نمی توانند شبیه آنها شوند در حالی که طالب زاده ظرفیت وجودی اش را تقویت کرده و به دنبال حقیقت و حق بود.

استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به اینکه اگر طالب زاده هم نباشیم می توانیم راه او را ادامه دهیم، ادامه داد: با هر ظرفیتی اگر در راه اسلام قرار بگیریم خداوند در راه اسلام از ما استفاده می کند.

معاون پژوهش موسسه امام خمینی (ره) تصریح کرد: باید ظرفیت وجودی خود را هر چند اندک در راه رضایت خداوند به کار بگیریم چرا که در مقابل عده ای همچون سامری ظرفیت وجوی خود را در راه هوای نفس و شیاطین به کار می گیرند.

حجت الاسلام سقای بی ریا اظهار کرد: درسی که ما از شخصیتی مثل طالب زاده می گیریم حرکت با اخلاص به سمت دین است و آنچه در توانمان است را در راه خدا باید به کار بگیریم که خداوند نیز حتما به آن برکت می دهد.

ارسال نظرات