۱۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۱
کد خبر: ۷۱۱۱۷۲
حضرت معصومه قوت قلبی برای امدادگران متروپل شد؛

حضور خادمان کریمه اهل بیت در محل حادثه ریزش ساختمان متروپل

حضور خادمان کریمه اهل بیت در محل حادثه ریزش ساختمان متروپل
خوزستان - خادمین حرم حضرت معصومه(س) با همراه داشتن پرچم مبارک حرم حضرت در محل حادثه ریزش ساختمان ۱۱ طبقه متروپل آبادان حضور پیدا کردند و به گروه‌های امدادی و آواربرداری حاضر در این محل قوت قلب دادند.  

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، خادمین حرم حضرت معصومه (س) با همراه داشتن پرچم مبارک حرم حضرت در محل حادثه ریزش ساختمان ۱۱ طبقه متروپل آبادان حضور پیدا کردند و به گروه‌های امدادی و آواربرداری حاضر در این محل قوت قلب دادند.  

حجت الاسلام حیدر ماهان، یکی از سفیران حرم مطهر حضرت معصومه (س) در این بازدید ضمن عرض تسلیت به خانواده‌ها جانباختگان جادثه و مردم آبادان اظهار کرد: حادثه متروپل برای ملت ایران ناگوار و دردناک است.

 وی افزود: هدف از حضور در محل حادثه، دادن قوت قلب به گروه‌های جستجوگر و آوار بردار است تا با توان بیشتری عملیات خود را دنبال کنند.

ماهان در پایان گفت: همچنین برای تسکین درد بازماندگان این حادثه تصمیم به حضور در محل حادثه گرفتیم تا بلکه مقداری از غم آن‌ها کاهش یابد.

لازم به ذکر است، بخشی از ساختمان دوقلوی متروپل آبادان دوشنبه دوم خرداد ماه ریزش کرد و با گذشت ۱۰ روز از وقوع این حادثه عملیات آواربرداری با بسیج امکانات و تجهیزات و نیز حضور شبانه روزی ماموران امدادی ادامه دارد و تاکنون اجساد ۳۷ نفر از زیر آوار این برج ۱۱ طبقه خارج شده است. /۹۴۵۴/

ارسال نظرات