۲۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۸
کد خبر: ۷۲۳۸۲۹
حجت الاسلام والمسلمین حاج علی اکبری:

آتش بیاران معرکه و کسانی که تحت تأثیر شبکه های بیگانه بودند مسببان حوادث اخیر هستند

آتش بیاران معرکه و کسانی که تحت تأثیر شبکه های بیگانه بودند مسببان حوادث اخیر هستند
حجت الاسلام والمسلمین حاج علی اکبری گفت: کسانی که آتش این حوادث را روشن می‌کنند و کسانی که تحت تاثیر شبکه‌های بیگانه قرار گرفتند اینها مسببان اصلی این حوادث هستند.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، حجت الاسلام محمدجواد حاج علی اکبری نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی و رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه با خانواده مجروحین و شهدای اغتشاشات اخیر در زاهدان دیدار کرد.

حجت الاسلام والمسلمین حاج علی اکبری در این در دیدار با خانواده شهدای اهل سنت حوادث اخیر زاهدان اظهار داشت: با هدف عرض تسلیت رهبر معظم انقلاب اسلامی به سیستان و بلوچستان آمده‌ام.

وی تصریح کرد: مردم سیستان و بلوچستان مردمی با وفا، مومن، مهربان و دوستدار نظام و انقلاب هستند این عزیزان داشتند زندگی خودشان را می‌کردند و با چه هدفی برخی از افراد آرامش آنان را بر هم زدند.

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه گفت: عزیزانی در حادثه زاهدان از بین ما رفتند و خانواده هایشان داغدار شدند که این برای ما بسیار سخت است، بعضی از این افراد عضو فعال خانواده و برخی هم سرپرست خانوار بودند که در این حادثه جان خودشان را از دست دادند.

این مسؤول بیان کرد: این عزیزان در ضیافت و رحمت الهی هستند و حضرت حق از آنان پذیرایی خواهد کرد و حال آنان به مراتب بهتر از این دنیا در نزد پروردگارشان است.

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه گفت: جانباختگان حوادث اخیر زاهدان در فرهنگ نظام اسلامی و با عنایت رهبر معظم انقلاب اسم آنان در فهرست شهدا قرار گرفت.

حجت الاسلام  والمسلمین حاج علی اکبری تصریح کرد: در گذشته که از این عزیزان به عنوان جانباخته نام برده می‌شود این مساله باعث رنجش خانواده‌های آنان بود که هم‌اینک با ابلاغ رهبر معظم انقلاب در فهرست شهدا قرار گرفتند، فرزندانی که از شهدا باقی ماندند در لطف الهی و جزو خانواده شهدا هستند و از طرف نظام مورد سرپرستی قرار خواهند گرفت.

وی بیان کرد: عزیزانی که در این حوادث آسیب دیدند کار درمان و تامین سلامتی آنان از سوی نظام مقدس جمهوری اسلامی برنامه‌ریزی و جبران خواهد شد و تدبیر رهبر معظم انقلاب در مورد خانواده این عزیزان پیگیری خواهد شد.

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه گفت: کسانی که آتش این حوادث را روشن می‌کنند و کسانی که تحت تاثیر شبکه‌های بیگانه قرار گرفتند اینها مسببان اصلی این حوادث هستند.

وی تاکید کرد: استکبار جهانی و یک سری افراد نفوذی دشمن از مسببان اصلی این حوادث هستند و وسط این شلوغی‌ها حضور پیدا می‌کنند و فرزندان ما را به خاک و خون می‌کشند و وقتی یک آتشی روشن شد متاسفانه خشک و تر با هم می‌سوزند.

حجت الاسلام والمسلمین حاج علی اکبری اظهار داشت: کسانی که در این حوادث کوتاهی و تقصیری داشتند بر اساس دستور رهبر معظم انقلاب به آنان رسیدگی می‌شود، از مردم که با جریانات خبیث همراهی نکردند و خط خودشان را جدا کردند تشکر می‌کنیم.

ارسال نظرات