۲۲ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۷۲۷۵۰۷
نمایند ولی فقیه در کاشان:

لزوم فعال‌تر شدن ستاد امر به معروف و نهی از منکر کاشان

لزوم فعال‌تر شدن ستاد امر به معروف و نهی از منکر کاشان
اصفهان – حجت الاسلام والمسلمین حسینی بر لزوم فعال‌تر شدن ستاد امر به معروف کاشان تأکید کرد و گفت: امر به معروف و نهی از منکر از ارکان حکومت اسلامی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی ظهر امروز در جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان کاشان با تبریک میلاد با سعادت فاطمه زهرا(س) گفت: ضروری است ستاد امر به معروف و نهی از منکر در شهرستان کاشان فعال‌تر شود.

وی فعالیت مضاعف و جهادی اعضای ستاد امر به معروف و معروف و نهی از منکر شهرستان کاشان در برهه حساس کنونی که هجمه فرهنگی دشمن شدت گرفته را حائز اهمیت دانست.

نماینده، ولی فقیه در کاشان ادامه داد: برگزاری جلسات مستمر با شورا‌های امر به معروف و نهی از منکر تمامی دستگاه‌های اجرایی، نهاد‌ها و ادارات شهرستان کاشان با هدف استخراج مشکلات دستگاه‌های اجرایی ضروری است.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی با اشاره به این فرمایش رهبر معظم انقلاب که بالاترین قدرت در هر منطقه ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر است، اظهار داشت: نسبت به تقویت شورای امر به معروف و نهی از منکر در هریک از دستگاه‌های اجرایی شهرستان براساس ضابطه اهتمام داشته باشید.

وی ادامه داد: در صورت حل نشدن مشکلات در شورا‌های امر به معروف و نهی از منکر دستگاه‌های اجرایی، موضوعات مطرح شده به رئیس ستاد امربه معروف و نهی از منکر شهرستان ارجاع داده شود.

نماینده ولی فقیه در کاشان گفت: گزارشات ارائه شده در ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان کاشان رضایت بخش است، اما نیاز به کار بیشتر و مضاعف و جهادی دارد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی به چهار رکن اساسی حکومت اسلامی اشاره کرد و افزود: بعد از نماز و زکات دو رکن دیگر حکومت اسلامی امر به معروف و نهی از منکر است./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات