۳۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۲
کد خبر: ۷۳۳۰۳۵
به همت معاونت پژوهش جامعه‌الزهرا(س)؛

اولين دوفصلنامه علمی دوزبانه «مطالعات دینی» منتشر شد

اولين دوفصلنامه علمی دوزبانه «مطالعات دینی» منتشر شد
نخستین شماره دوفصلنامه علمی دوزبانه فارسی انگلیسی «مطالعات دینی» به همت معاونت پژوهش و با همکاری مرکز آموزش مجازی و غیرحضوری جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها منتشر شد.

به گزارش سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا، به همت معاونت پژوهش جامعه‌الزهرا(س) اولین دوفصلنامه علمی دوزبانه انگلیسی فارسی «مطالعات دینی» به همت معاونت پژوهش جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها منتشر شد.

این نشریه به صاحب امتیازی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها، مدیر مسئولی سرکار خانم ریحانه حقانی و با همکاری مرکز آموزش مجازی و غیرحضوری جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها به چاپ رسیده است.

در نخستین شماره این نشریه، ۲ مقاله به زبان انگلیسی و ۴ مقاله به زبان فارسی منتشر شده است که مقالات انگلیسی شامل «The Prophet’s (P.B.U.H.) Action to Create Unity in the Muslim» تألیف راضیه نوروزی و مژگان گائینی و «His Rule Imam Ali’s (A.S.) Management Measures to Prevent Conflict during» تألیف وحیده پیشوایی و اشرف هاشمی هستند.

مقالات «مسلمان شدن زنان غربی» به نگارش مریم الهی و الهه صالح؛ «الگوهای فردی معنویت و وجدان اجتماعی» به کوشش فاطمه سادات مرتضوی و اشرف سادات هاشمی؛ «اثرات چرخشی معنا» تألیف سمانه آقا طهرانی و الهه صالح و «تطبیق نظریه حس باطن از منظر فارابی و ابن سینا» به نگارش مهری بیات و مژگان گائینی نیز از دیگر مقالات منتشر شده در این نشریه هستند.

ارسال نظرات