۰۵ تير ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۵
کد خبر: ۷۳۶۹۲۳

۵تیر؛ آخرین مهلت ثبت‌نام دانشگاه رضوی

۵تیر؛ آخرین مهلت ثبت‌نام دانشگاه رضوی
خراسان رضوی - مهلت ثبت‌نام دانشجو در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری در دانشگاه علوم اسلامی رضوی، ۵ تیر ۱۴۰۲ به پایان می‌رسد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان، دانشگاه علوم اسلامی رضوی فراخوان پذیرش دانشجو در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری را برای سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ منتشر کرده است.

پذیرش دانشجو در این دانشگاه در مقطع کارشناسی ویژه دانشجویان مرد و در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری برای بانوان و آقایان صورت می‌گیرد و همچنین این پذیرش با آزمون اختصاص خواهد بود.

تحصیل در حرم مطهر رضوی و در فضایی علمی با امکانات مناسب، از مزایای تحصیل در دانشگاه علوم اسلامی رضوی است.

این دانشگاه در رشته‌های حقوق بین الملل، حقوق خصوصی، علوم جزایی و جرم شناسی، دانش اجتماعی مسلمین، تبلیغ و ارتباطات دینی، علوم اقتصادی- بانکداری اسلامی، علوم قرآنی و حدیث، فلسفه و کلام اسلامی، عرفان و حکمت اسلامی، فقه و مبانی حقوق، فقه و حقوق وقف، تاریخ و تمدن اسلامی، زبان و ادبیات عربی و زبان و ادبیات فارسی در مقطع کارشناسی دانشجو می‌پذیرد.

این دانشگاه همچنین در مقطع کارشناسی ارشد در رشته‌های حقوق، جامعه شناسی، اقتصاد، علوم قرآنی و حدیث، فقه و مبانی حقوق اسلامی، فلسفه و کلام اسلامی، تاریخ فرهنگ و تمدن ملل اسلامی و زبان و ادبیات عربی و در مقطع دکتری در رشته‌های علوم قرآنی و حدیث، فقه و مبانی حقوق اسلامی با گرایش فقه جزایی، فلسفه و کلام اسلامی، حقوق بین الملل، حقوق خصوصی و حقوق کیفری و جرم شناسی به تربیت دانشجویان می‌پردازد.

این دانشگاه با قدمت حدود ۴۰ ساله خود در حال تربیت بیش از هزار و ۵۰۰ دانشجو در مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری است.

ثبت نام تا ۵تیر۱۴۰۲ از طریق این لینک صورت می گیرد: https://razavi.ac.ir

جواد رستمی
ارسال نظرات