۰۴ اسفند ۱۳۸۸ - ۱۰:۴۱
کد خبر: ۷۶۱۲۷
مدیر کل اعزام مبلغ سازمان اوقاف و امور خیریه:

پیاده روی مبلغان در راستای ایجاد پیوند دینی و جهت دهی در جامعه برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل اعزام مبلغ سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: همایش پیاده روی مبلغان در جهت پیوند مکتبی جامعه با اهل‌بیت(ع) امروز در قم برگزار می شود.
سيد جلال رضوي مهر مدير کل امور ديني و اعزام مبلغ سازمان اوقاف و امور خيريه

حجت الاسلام سید جلال رضوی مهر، مدیر کل اعزام مبلغ سازمان اوقاف و امور خیریه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، بابیان اینکه یکی از وظایف ما پیوند مکتبی در مناسبت ها و ایام عزاداری ائمه معصوم(ع) است، گفت: باید ارادت خود را به معصومین(ع) به منصه ظهور برسانیم و در جهت پیوند دینی و جهت دهی در جامعه حرکت کنیم.

وی با بیان اینکه همایش پیاده روی مبلغان سازمان اوقاف امروز ساعت پانزده از گلزار شهدا به سوی مسجد مقدس جمکران برگزار می شود، افزود: قم شهر کریمه اهل بیت(ع) است از این رو مناسب دیدیم در روز هشتم ربیع الاول یک حرکت مذهبی در این شهر داشته باشیم و ضمن عرض تسلیت شهادت امام حسن عسکری(ع) به ساحت امام زمان(عج)، سالروز به امامت رسیدن آن امام همام را گرامی بداریم.

حجت الاسلام رضوی با بیان اینکه، پس از گذشت سه سال از عملیات تروریستی در شهر سامراء، هنوز حرم امامین عسکریین و سرداب غیبت از وضعیت خوبی برخوردار نیست، افزود: در پایان این همایش از سوی مبلغان، نسبت به تسریع در روند بازسازی حرم ائمه اطهار(ع) در کشور عراق و به خصوص حرم امام هادی و امام حسن عسکری(ع)، از تمام مسولین ذیربط درخواست خواهد شد. /909/پ202/ع


ارسال نظرات