۲۲ تير ۱۴۰۳ - ۱۹:۲۴
کد خبر: ۷۶۱۵۶۰
بمناسبت هفته عفاف و حجاب؛

اجتماع صدها نفری بانوان زینبی در مسجد جامع میانه برگزار شد

اجتماع صدها نفری بانوان زینبی در مسجد جامع میانه برگزار شد
تبریز- بمناسبت هفته عفاف و حجاب؛ همایش مدافعان حریم خانواده با اجتماع صدها نفری بانوان زینبی در مسجد جامع میانه برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری رسا از آذربایجان شرقی، عزاداری پنجمین روز ماه محرم برای اظهار همدردی با حضرت زینب (س)، ترویج فرهنگ حجاب و عفاف در جامعه، و مطالبه از مسئولین برای اجرایی کردن و حمایت از قانون حجاب و عفاف برگزار شد.

در حاشیه این همایش که به همت بسیج جامعه زنان و با شرکت صدها نفر از خواهران بسیجی حوزه‌های خواهران برگزار شد، بسیجیان با برپایی غرفه حیا و پوشش، میز مشاوره خانواده، میز پاسخ به شبهات اعتقادی، نمایشگاه پوستر عفاف و حجاب و جوانی جمعیت، و ایستگاه نقاشی و غرفه کودک، هفته عفاف و حجاب را گرامی داشتند.

حجت الاسلام روح الله پوراصل سخنران مراسم با تقبیح شل‌حجابی و فرهنگ عریانی، جایگاه زن در جامعه اسلامی را بسیار والا توصیف کرد و اظهار داشت: زیبایی تنها بخشی از داشته‌های یک زن است و نمایش این داشته، مانع از جلوه‌گری خلاقیت، استعداد و توانایی‌های خدادادی او شده و نگاه‌های هوس‌آلود را به سمتش می‌کشاند.

رئیس عقیدتی‌سیاسی فراجا میانه سلامت جامعه و آرامش بانوان را در گرو تبلور انسانیت و بعد انسانی آنان در جامعه دانسته و اظهار داشت: ثمره آزادی بی‌قید و شرط زنان چیزی جز تحقیر او و نگاه جنسیتی نخواهد بود.

وی اشاره به تجربه غرب در عریان سازی زنان متذکر شد: آزادی جنسی نه تنها، غریزه و فساد جنسی را خاموش نمی‌کند بلکه عطش جنسی را در جامعه تشدید کرده و ابتذال، بی‌بند و باری، استعمار و عقب‌ماندگی را در پی دارد.

وحید نستوهی
ارسال نظرات