۱۲ تير ۱۳۸۹ - ۱۴:۵۱
کد خبر: ۷۹۸۵۸
رییش شورای اجرایی حزب الله لبنان:

آسان گیری در مساله جاسوسان اسراییل خیانتی نابخشودنی است

خبرگزاری رسا ـ سید هاشم صفی الدین با اشاره به دستگیری یک جاسوس مهم اسراییلی در لبنان، بر اهمیت رویارویی با پدیده شوم مزدوری و سرطان جاسوسی برای رژیم صهیونیستی تاکید کرد و گفت: در گذشته می گفتیم که جاسوسی برای اسراییلی خیانتی نابخشودنی است، اما امروز سهل انگاری در خصوص مساله مزدوران خیانتی بزرگ است.
سيد هاشم صفي الدين


به گزارش خبرگزاری رسا، سید هاشم صفی الدین، رییش شورای اجرایی حزب الله لبنان، روز گذشته در مراسم بزرگداشت شیخ موسی جعفر مغنیه، زبان شناس شیعی و از علمای جبل عامل لبنان از سوی مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان با اشاره به دستگیری یک جاسوس مهم اسراییلی به دست سازمان اطلاعات ارتش لبنان، بر اهمیت رویارویی با پدیده شوم جاسوسی و مزدوری برای رژیم صهیونیستی تاکید کرد.

سید هاشم صفی الدین، قرار گرفتن برخی مهره های صهیونیستی در پست های حساس را بسیار خطرناک توصیف کرد و مبارزه با این پدیده و ریشه کن ساختن سرطان جاسوسی را مسؤولیت ملی بزرگی بر عهده همه مسؤولان لبنانی دانست.
 
وی افزود: در گذشته می گفتیم که جاسوسی برای اسراییلی خیانتی نابخشودنی است، اما امروز سهل انگاری در خصوص مساله مزدوران خیانتی بزرگ تر است.
صفی الدین دولت لبنان را به مبارزه با این پدیده و به کارگیری تمام امکانات خود برای ریشه کن کردن آن فراخواند و با اشاره به اظهارات اخیر میشل سلیمان، رییس جمهور لبنان در مورد تایید حکم اعدام جاسوسان، گفت: دستگاه قضایی لبنان در برابر مسؤولیت بزرگی قرار دارد تا با جدیت در این پرونده ها هیچ ملاحظه ای را در این موضوع ملی و مهم لحاظ نکند.

از سوی دیگر، سید ابراهیم امین السید، رییس شورای سیاسی حزب الله لبنان نیز در نشستی سیاسی در بعلبک در جنوب لبنان، مواضع برخی در توجیه جاسوسان و مزدوران را موجب ایجاد فضایی مناسب برای جاسوسان و مزدوران دانست و این امر را از خود جاسوسی خطرناک تر برشمرد./981/الف

ارسال نظرات