۲۱ شهريور ۱۳۸۹ - ۱۴:۰۸
کد خبر: ۸۶۱۵۰
در طرح معارف نگاران؛

رادیو معارف از خبرنگاران و رسانه های همراه تجلیل می کند

خبرگزاری رسا ـ‌ رادیو معارف در طرحی با عنوان معارف نگاران، با هدف قدردانی و سپاس از خبرنگاران و رسانه های همراه رادیو معارف همزمان با سالروز تأسیس این رادیو از آنان تجلیل خواهد کرد.
راديو معارف


محسن جانجانی، مدیر روابط عمومی رادیو معارف، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا گفت: رادیو معارف در طرحی با عنوان معارف نگاران، با هدف قدردانی و سپاس از خبرنگاران و رسانه های همراه رادیو معارف همزمان با سالروز تأسیس این رادیو از آنان تجلیل خواهد کرد.

وی در ادامه افزود: در این طرح از خبرنگاران، خبرگزاری ها، مطبوعات و مجلاتی که از تاریخ یکم مهرماه سال 1388 تا یکم مهرما 1389 اخبار، تصاویر فعالیت ها و برنامه های رادیو معارف را پوشش داده اند تجلیل خواهد شد.

جانجانی اظهار داشت: فعال بودن روزانه ستون مرتبط با رادیومعارف، در خبرگزاری ها و روزنامه ها؛ انتشار اخبار مرتبط با رادیو معارف در قالب های خبری، گزارشی، ‌مصاحبه، مقاله و عکس بخشی از محور های قابل تقدیرخواهد بود.

وی خاطر نشان کرد: معرفی برنامه های شبکه رادیویی معارف از طریق گفت‌و‌گو با عوامل برنامه ساز؛ ارتباط داوطلبانه اصحاب رسانه با مدیر رادیو یا مدیر روابط عمومی، گروه های برنامه ساز رادیو جهت کسب اخبار و انتشار آن و انعکاس دیدگاه های مخاطبان برنامه های رادیومعارف از طریق مصاحبه و نظرسنجی بخش دیگری از محور های قابل تقدیر این طرح است.

وی یادآور شد: همه اصحاب رسانه می توانند صفحات مربوط به محور های مورد اشاره را تا تاریخ دهم مهرماه 1389به نشانی قم ـ ص.پ 444/37185 روابط عمومی رادیو معارف یا به پست الکترونیکی radiomaaref@gmail.com ارسال کنند./919/پ202/ع

ارسال نظرات