۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۱۵:۳۰
کد خبر: ۱۰۳۰۷۹
دوازدهم اردیبهشت؛

یادواره شهید مطهری در قم برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در سپاه علی بن ابی طالب(ع) قم از برگزاری یادواره شهید مطهری از دهم اردیبهشت به مدت یک هفته در استان قم خبر داد.
نشست خبري يادواره شهيد مطهري



به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سیدحسن اکبری، نماینده ولی فقیه در سپاه قم، روز سه‌شنبه در نشستی خبری با حضور خبرنگاران از برگزاری مراسم یادواره شهید آیت الله مرتضی مطهری در استان قم خبر داد.

رییس ستاد یادواره شهید مطهری در قم با بیان اینکه برنامه های هفته عقیدتی سیاسی و گرامی داشت علامه شهید مطهری از دهم اردیبهشت ماه آغاز می شود، گفت: در این هفته برنامه های بسیاری به منظور پاسداشت شخصیت این عالم و نویسنده توانا انجام خواهد شد.

حجت الاسلام اکبری تجلیل از اساتید و معلمان نمونه استان قم را یکی از این برنامه ها دانست و گفت: مراسم تجلیل از معلمان نمونه استان قم با حضور نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی انجام برگزار می شود.

وی برگزاری همایش تجلیل از مربیان تربیتی را از دیگر برنامه های هفته عقیدتی سیاسی دانست و گفت: مراسم یادبود و بزرگداشت شهید مطهری روز دوشنبه دوازدهم اردیبهشت ماه با حضور اقشار مختلف مردم و با سخنرانی آیت الله حسینی بوشهری عضو جامعه مدرسین در شبستان امام خمینی(ره) حرم کریمه اهل بیت(ع) برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام اکبری یادآور شد: همچنین همایشی با حضور رده های مختلف بسیج استان قم و با سخنرانی آیت الله ممدوحی از اعضای خبرگان رهبری روز شنبه دهم اردیبهشت ماه در حسینیه سپاه علی بن ابی طالب(ع) برگزار می شود.

نماینده ولی فقیه در سپاه قم در بخش دیگری از سخنان خود، سپاه را از نهادهای بسیار مؤثر در انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: ماموریت اصلی سپاه، حراست و دفاع از ارزش های اسلامی و ولایت فقیه است.

حجت الاسلام اکبری تاکید کرد: امام راحل با ژرف نگری و دوراندیشی که داشتند انقلاب اسلامی را با همراهی مردم به پیروزی رساندند و برای تحکیم پایه های انقلاب نهادهای مبارکی از جمله سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را بنیان نهادند. /924/پ202/ع

ارسال نظرات