۱۲ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۷:۱۵
کد خبر: ۱۲۹۹۲۱

امام جمعه جدید شهرستان کهنوج معرفی شد

خبرگزاری رسا ـ در مراسمی با حضور مسؤولان استانی و محلی، امام جمعه جدید شهرستان کهنوج معرفی شد.
انتصاب


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا از جنوب کرمان، در مراسمی که با حضور مسؤولان استانی و محلی در مسجد جامع بهمن کهنوج برگزار شد، حجت الاسلام اکبر افشارمنش به عنوان امام جمعه جدید کهنوج معرفی شد و از خدمات حجت الاسلام سیف الله دهقان امام جمعه پیشین این شهر قدردانی به عمل آمد.

حجت ‌الاسلام محمد قاسمی زاده، رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان کرمان گفت: باید از زحمات فراوان حجت‌ الاسلام دهقان که به مدت 5 سال امامت جمعه شهرستان کهنوج را به خوبی اداره کرده است، تشکر و قدردانی شود.

وی افزود: ما در کشور عزیزمان هفتصد نماز جمعه را برگزار می‎کنیم و هفتصد امام جمعه در این جایگاه تلاش می کنند، که چهل و شش نماز جمعه آن در استان کرمان برگزار می شود و باید این بستر را قدر بدانیم.
 
وی در ادامه افزود: نماز جمعه باید استقلال خود را حفظ کند، نماز جمعه مظهر وفاق ایران اسلامی است.

حجت الاسلام قاسمی زاده در ادامه سخنان خود تصریح کرد: رایزنی های زیادی انجام شد تا این که حجت الاسلام افشارمنش را که از نیروهای پرتلاش و زحمتکش منطقه هستند را به عنوان امام جمعه جدید کهنوج معرفی کنیم و با وجود این که خود از این منطقه هستند، قدم ایشان را مبارک می دانیم.

رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان کرمان در پایان حکم امام جمعه جدید کهنوج را قرائت کرد:

متن کامل این حکم بدین شرح است:

جناب حجت الاسلام والمسلمین آقای اکبر افشارمنش

ضمن تقدیر و تشکر از جناب آقای حجت الاسلام والمسلمین سیف الله دهقان امام جمعه سابق بر اساس مصوبه شورای سیاستگذاری ائمه جمعه و تایید حضرات آقایان علمای اعلام جنابعالی از طرف مقام معظم ولی فقیه حضرت آیت الله العظمی خامنه ای به سمت امامت جمعه شهرستان کهنوج به مدت 3 سال منصوب می شوید. انشاالله تعالی ضمن برگزاری این فریضه بزرگ الهی مردم را نسبت به ظایف خطیر و حساسی که در رابطه با اسلام خونبار ملت شهید ایران دارند آشنا ساخته به وحدت و همبستگی دعوت کنید و از تفرقه و اختلاف بر حذر دارید. امید است روحانیون معظم، اهالی محترم به خصوص ارگانها و نهادهای انقلابی فرصت را مغتنم دانسته همکاری لازم را در انجام هرچه باشکوه تر نماز جمعه در محل با جنابعالی داشته باشند. و از خدای متعال موفقیت عزیزان را مسئلت داریم.

حجت الاسلام سید رضا تقوی

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور

971/پ202/س

ارسال نظرات