۰۴ آبان ۱۳۹۱ - ۱۵:۰۰
کد خبر: ۱۴۴۳۹۸

چهل و ششمین شماره ندای طالبیه منتشر شد

خبرگزاری رسا ـ چهل و ششمین شماره دوهفته‌نامه ندای طالبیه ویژه‎نامه خبری حوزه‌های علمیه استان آذربایجان شرقی منتشر شد.
نداي طالبيه


 به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، ‎چهل و ششمین شماره دوهفته‌نامه ندای طالبیه، ویژه‌نامه حوزه‌های علمیه آذربایجان شرقی منتشر و در اختیار مراکز حوزوی و دینی این استان قرار گرفت.


تشریح فعالیت روحانیان بسیجی در مناطق زلزله زده ارسباران، به روزرسانی درآمد حاصل از موقوفات حوزوی آذربایجان شرقی، یادواره شهدای روحانی سراب، برگزاری مسابقات قرآن کریم در مدرسه علمیه خسروشاه، دیدار فرماندار هشترود با طلاب این شهر، نشست هم اندیشی روحانیان سراب و تداوم تجمع‌های اعتراض‌آمیز در محکومیت اهانت به مقدسات دینی از مهم‌ترین مطالب این نشریه است.

 

راه اندازی مدرسه علمیه خواهران در بستان آباد، برگزاری همایش غدیر و بیداری اسلامی در تبریز، تقدیر از فعالیت های تبلیغی روحانیان در مناطق زلزله زده، بازدید آیت الله شبستری از حوزه علمیه تبریز و همچنین اخبار دیدارهای آیت‌الله شبستری با اقشار مختلف مردم از دیگر مطالب چهل و ششمین شماره دوهفته‌نامه ندای طالبیه به شمار می‌رود.

 

بنابراین گزارش، «سبک زندگی کنونی ما در مواجهه با غرب مدرن» در ستون دیدگاه و «همه طلاب نیازمند استاد اخلاق هستند» گفتاری از آیت الله مجتهدی تهرانی در ستون اخلاق در حوزه این شماره، به چاپ رسیده است.

 

همچنین یادداشتی با عنوان «تحول و نوخواهی؛ زمینه‌ساز بالندگی حوزه» در صفحات پرونده چهل و پنجمین شماره ندای طالبیه چاپ شده است که حاوی دیدگاه‌های ائمه جمعه، اساتید حوزوی و جمع‌بندی کلی از بحث تحول در حوزه های علمیه است.

 

گفتنی است، دوهفته‌نامه ندای طالبیه به همت مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه آذربایجان شرقی، دفتر شمال غرب خبرگزاری رسا و بیت آیت الله شبستری در تبریز منتشر می‌شود./935/ن602/ی

ارسال نظرات