۳۰ دی ۱۳۹۱ - ۱۴:۵۰
کد خبر: ۱۵۳۵۵۸
مدیر حوزه‌های علمیه خواهران کشور:

مسلمانان جهان در برابر کشتار شیعیان پاکستان ساکت نخواهند ماند

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه‌های علمیه خواهران کشور با اشاره به کشتار اخیر شیعیان پاکستان گفت: مسلمانان سراسر جهان به ویژه شیعیان در برابر کشتار شیعیان پاکستان ساکت نخواهند ماند.
حجت الاسلام محمود رضا جمشيدي، مدير حوزه هاي علميه خواهران

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام والمسلمین محمودرضا جمشیدی در گفت وگویی، گفت: شهادت تعدادی از شیعیان مخلص و مومن به بهانه عزاداری سالار شهیدان توسط جنایت‌کاران وهابی و سپاه صحابه که مورد حمایت مستقیم وهابی‌های سعودی است لکه ننگی بر تاریخ جنایات این فرقه ضاله که متاسفانه با ابزار زور و تزویر و استفاده از امکانات مادی فراوان به تحمیل عقیده خود اهتمام دارند، افزود.


وی اضافه کرد: این اولین بار نیست که شاهد حملات تروریستی در پاکستان و سایر ملل اسلامی و غیر اسلامی هستیم و باید کسانی که به انحاء مختلف از افکار منحرف و رعب‌آوری که باعث تفرقه و جنایت و در بین مسلمانان می‌شود، حمایت می‌کنند، متوجه عوارض کردار خود و این جنایات باشند.

 

مدیر حوزه‌های علمیه خواهران با بیان اینکه مسلمانان در سراسر جهان به ویژه شیعیان نسبت به این تحرکات ساکت نخواهند بود، یادآور شد: البته مسلمانان به این نکته نیز توجه دارند که ورود به مسیر تفرقه و دودستگی در بین مسلمانان خواست کسانی است که اقدام به حملات تروریستی می‌کنند.


وی ادامه داد: اکنون 1400 سال است که مسلمانان با سلیقه‌ها و افکار مذهبی متفاوت با آرامش و برادری زندگی می‌کنند، اما در دهه‌های اخیر با بروز این افکار انحرافی و حیات این فرقه منحرف وهابی، دامنه اختلاف به مجامع اسلامی کشیده شده است.


حجت‌الاسلام والمسلمین جمشیدی اظهار امیدواری کرد مسلمانان به ویژه مسلمانان پاکستان با ابراز انزجار از این کشتار نسبت به طرد عناصر وهابی و خنثی کردن توطئه آنها اهتمام کنند./924/د102/ج

ارسال نظرات