۰۲ مهر ۱۳۹۲ - ۱۵:۲۹
کد خبر: ۱۸۵۲۵۳
به مناسبت هفته دفاع مقدس؛

گردهمایی علما و روحانیان آمل برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ مسؤول بسیج طلاب آمل از برگزاری گردهمایی طلاب و روحانیان این شهرستان همزمان با هفته دفاع مقدس خبرداد.
بسيج طلاب و روحانيون

حجت الاسلام اکبر زارع، مسؤول بسیج طلاب شهرستان آمل در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل با گرامی داشت هفته دفاع مقدس، گفت: همراهی روحانیت با مردم در ایام سخت نشان داد که آنان مدافع استقلال و امنیت کشور هستند و جامعه روحانیت در تاریخ در این راستا ایفای نقش کردند.

 

وی با اشاره به این که روحانیت همراه رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس نقش کارآمد و ارزنده ای داشت، خاطرنشان کرد: روحانیت گاهی در قالب رزمی و تبلیغی جهت تقویت روحیه رزمندگان ایفای وظیفه داشتند.

 

حجت الاسلام زارع با اشاره به این که روحانیت نقش والا و بی بدیلی در دوران دفاع مقدس داشت، یادآور شد: روحانیت با حضور تبلیغی خود دل های مردم را آرام و وسوسه ها را از جان ها می زدود.

 

وی با اشاره به این که شهادت طلبی در راه ارزش ها از ویژگی های بارز ملت ایران است و دشمن نیز از چنین امری هراسان است، خاطرنشان کرد: ملت ایران پیرو فرامین مقام معظم رهبری و ادامه دهنده راه ارزنده امام راحل و شهدای گرانقدر است.

 

مسؤول بسیج طلاب شهرستان آمل با بیان این که شهدا ارزش های ارزنده اسلامی را در جامعه زنده کردند و اینک وظیفه ما است تا رهرو شایسته ای برای آرمان های والای آنان باشیم، گفت: بصیرت افزایی و آگاهی بخشی به نسل جوان جامعه می تواند خنثی کننده تهاجم فرهنگی دشمنان باشد و آنان را از خطرهای دنیای امروزی آگاه کنند.

 

حجت الاسلام زاع با بیان این که ترویج ارزش های والای اسلامی و مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان امری مهم است که  باید به آن توجه ویژه ای داشت، خاطرنشان کرد: دشمنان درصدد هستند تا با انواع برنامه ها و ترفند ها جوانان را از مسیر خدامحوری خارج کنند.

 

وی با بیان این که به مناسبت هفته دفاع مقدس، گردهمایی علما و روحانیان آمل برگزار می شود، گفت: این مراسم با حضور امام جمعه آمل، روحانیان، اساتید و طلاب حوزه های علمیه عصر امروز در مسجد امام رضا(ع) آمل برگزار می شود./950/ت303/ب

ارسال نظرات