۲۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۳
کد خبر: ۲۴۶۳۳۸
رییس کمیسیون فرهنگی مجلس:

ملت ایران آمریکا را سرجایش می نشاند

خبرگزاری رساـ نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: ملت ایران در 22 بهمن با پشتیبانی رهبری، قدرت بازدارندگی در سطح جهان را به نمایش گذاشته است.
حجت الاسلام احمد سالك در مراسم راهپيمايي 22 بهمن كاشان حجت الاسلام احمد سالك در مراسم راهپيمايي 22 بهمن كاشان حجت الاسلام احمد سالك در مراسم راهپيمايي 22 بهمن كاشان حجت الاسلام احمد سالك در مراسم راهپيمايي 22 بهمن كاشان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام احمد سالک نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی امروز در مراسم راهپیمایی 22 بهمن کاشان در میدان جهاد این شهرستان گفت: ملت ایران به تبعیت از رهبری به خاطر اسلام دشمنان پنهان و آشکار خدا و اسلام و نظام جمهوری اسلامی را چنان ترسانده است که از موضع ضعف و ترس سخن می گویند.

 

وی تحریم های ناجوانمردانه بر علیه ایران را بی تأثیرخواند و تأکیدکرد: جمهوری اسلامی ایران امروز به درجه ای از کمال و پیشرفت رسیده است که هیچ گونه حرکت سیاسی و تحریمی برای تسلیم شدن ایران اثری نخواهد داشت، چرا که ملت ایران متحد است و پشت سر رهبر معظم انقلاب با قدرت به راه خودش ادامه می دهد.

 

رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی پیشرفت های علمی و هسته ای، فن آوری و هوا فضای ایران اسلامی  و پرتاب ماهواره فجر به فضا را باعث بهت و حیرت دشمنان اسلام و نظام دانست و افزود: پیشرفت های جمهوری اسلامی ایران، امروز آمریکا و اسرائیل را به خاک مذلت و سیاهی نشانده است.  

 

حجت الاسلام سالک با اشاره به این که قرآن می فرماید حق پیروز است و باطل نابود است و باطل همیشه بر خلاف مسیر سنت الهی حرکت می کند گفت: جبهه باطل با فروش جنگ افزارهای تسلیحاتی خود در کشورهای افغانستان، پاکستان،لبنان،سوریه ،عراق و... مرتکب جنایت می شوند و خود را مدعی حقوق بشر هم معرفی می کنند.

 

وی افزود: تمامی دنیا جبهه بسته ای در مقابل انقلاب اسلامی هستند که ما باید یک جبهه عظیم فرهنگی، سیاسی ، اقتصادی و حاکمیتی با سیاست هم پوشانی و هم افزایی به منظور تعمیق در معارف اسلامی و حق و ارتقای فهم سیاسی توأم با بصیرت را برای حاکم کردن دین در جامعه تنظیم کنیم تا در مقابل جبهه عظیم سلطه بایستیم.

 

به گفته وی، این خواسته محقق نشد مگر این که مسؤولین حکومتی، دولتمردان، مسؤولین دیگر کشور به انرژی بسیار بالای ملت ایران تکیه کنند.

 

حجت الاسلام سالک در ادامه با اشاره به این که این ملت ایران است که امروز در راهپیمایی 22 بهمن جبهه عظیم فرهنگی، سیاسی، حکومتی را با اعتقاد راسخ به اسلام و قرآن و ملت و به پشتیبانی ملت تنظیم کرده است تا دین در ممکلت حاکم شود گفت: باید جلو وهابیت و بهائیت و جریان عرفان های کاذب و منافقین، فتنه گران داخل کشور که تلاش می کنند حصر سران فتنه را بشکنند و مدعی هستند یک اتفاقی افتاده تمام شده و باید با هم آشتی کنیم را بایدگرفت.

 

 به گفته وی، نه تنها سران فتنه باید محاکمه شوند، بلکه در مقابل جریان های مختلف و 17 اپوزسیون خارج از کشور و جریان های سیاسی مزاحم داخل کشور باید ایستاد چرا که نمی توانیم سرنوشت مدیریت کشور را به دست فتنه گران بسپاریم، نمی توانیم ارزش ها را در کنار ضد ارزش ها با تفکرات صهیونیستی و لیبراسیتی قرار دهیم.

 

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی یاد آورشد: پیام ملت ایران امروز در راهپیمایی روز 22 بهمن به مسؤولین کشور است که ما انقلاب خودمان را بر محور دوستی داریم و جانمان را فدای اسلام و پیشرفت انقلاب و رهبری می کنیم تا دشمنان اسلام را سرجایشان بنشانیم و به امید خدا نماز را در بیت المقدس پشت سر رهبر معظم انقلاب اقامه کنیم.  

 

در مذاکرات عزّت ملت ایران را دستخوش برخی از خطاها و گفتارها نخواهیم کرد

حجت الاسلام سالک در ادامه با حمایت از تیم مذاکره کننده هسته ای ایران با گروه 1+5 خطاب به آقای ظریف گفت: آقای ظریف اگر شما و یا هیئت تان در مذاکره اول گاف دادید و بعد خطوط قرمزتان را رعایت کردید، ما هم در مجلس و هم درجاهای مختلف از شما وگروه مذاکره کننده ایران دفاع کردیم و دفاع خواهیم کرد.

 

وی با اشاره به این که ما می دانیم شما و تیم مذاکره کننده ایران در یک جنگ سختی قرارگرفته اید یاد آورشد: آقای ظریف در جلسه غیر علنی مجلس گفت، آمریکایی ها با 120 نفرکارشناس و مقام امنیتی و مقام علمی و اطلاعاتی در مذاکرات حاضر می شوند، فرانسه با بیش از 70 نفر ، انگلستان با بیش از70 نفر، آلمان با 100 نفر و سایرین هم با همین تعداد نیرو پشت سر 1+5 نشسته اند و ما نیز با 16 نفر به جنگ 500 نفر می رویم.

 

به گفته وی ، این یک نبرد واقعا سخت است که ما نیز از تیم مذاکره کننده حمایت می کنیم اما عزّت ملت ایران را دستخوش برخی از خطاها و گفتارها نخواهیم کرد.  

 

رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: عزت ملت ایران را هزینه برخی از راه رفتن های بعد از توهین فرانسه نخواهیم کرد، عزت ملت ایران و خون شهدای ایران و جانبازان و آزادگان و ایثارگران ملت ایران را پای گره زدن حرکت ملت ایران با تحریم ها نخواهیم کرد و ما تحریم ها را به فضل الهی و با قدرت این ملت دور خواهیم زد و آمریکا را سرجایش خواهیم نشاند.

 

رمز موفقیت ملت ایران محوریت ولایت است

حجت الاسلام سالک در ادامه با بیان این که امروز سعادت مسلمانان ، در این است که بر محور اسلام با هم متحد شوند و این رمز موفقیت ملت های مسلمان است گفت: مسأله امام و رهبری، مانند خانه کعبه است که مردم باید به دور خانه کعبه بروند نه این که کعبه به دور مردم بگردد.  

 

به گفته وی، رمز 36 سال پیروزی ملت ایران همین نکته است که ملت ایران حول محور ولایت و مطیع ولایت و رهبری هستند و نه یک قدم جلو و نه یک قدم عقب همراه با رهبر ی هستند و در 22 بهمن امسال ملت غیور ما در سراسر ایران و حتی  مسلمین خارج از ایران این مسأله را در سی و هفتمین پیروزی انقلاب اسلامی را به نمایش گذاشتند.

 

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: دشمنان اسلام باید بدانند این ملت، ملتی است که خودش را آماده کرده است برای هر طرحی که شما آن را نقاشی کنید.  

 

حجت الاسلام سالک گفت: ملت ایران باید آماده و مهیا ومجهز به همه قوا، از جمله قوای فکری، اخلاقی، معنوی، مادی، وحدت امت، تسلیحاتی، اقتصادی، سیاسی و بر همه قدرت ها و قوه ها باید مسلط شد تا در برابر دشمن به پیروزی برسیم./1307/پ202/ج

 

ارسال نظرات