۲۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۳:۱۶
کد خبر: ۲۵۱۶۳۵

رویکردهای برنامه‌ای سال 94 سازمان اوقاف اعلام شد

خبرگزاری رسا ـ فرایند تدوین و بررسی برنامه های ادارات اوقاف و امور خیریه سراسرکشور در سال 94 با تصویب برنامه ها با اولویت اجرای امینانه نیات واقفان ، تحول مدیریتی،منابع انسانی و اقتصادی در این سازمان پایان یافت.
اوقاف

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی سازمان اوقاف و امور خیریه ، محمد روح الامینی معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی سازمان اوقاف و امور خیریه با اشاره به تدابیر نماینده محترم ولی فقیه و ریاست سازمان و راهبردهای برنامه ای سال 94 اظهار داشت:اجرای امینانه نیات واقفین ، تحول در مدیریت و منابع انسانی و تحول اقتصادی در موقوفات به عنوان راهبردهای اصلی برنامه ای سازمان اوقاف در سال 94 است.

 

وی گفت:تلاش برای اضافه شدن حداقل20 درصد رشد ، بیشتر از روند افزایشی عواید موقوفات و بقاع متبرکه درسنوات گذشته برای سال آتی از ویژگی های اصلی این راهبرد است.

 

روح الامینی با اشاره به پیش بینی رشد عواید موقوفات و بقاع متبرکه در سال آینده خاطر نشان کرد:یکی از تغییرات مهم فرایند برنامه ریزی عملیاتی سال 94 ، میزان رشد عواید موقوفات و بقاع متبرکه است که این میزان در هر استان مبتنی بر ظرفیت ها و وضعیت اقتصادی موقوفات آن استان است که در صورت لزوم در طی مدت اجرای برنامه به اقتضای شرایط ، مبلغ آن به میزان لازم افزایش خواهد یافت.

 

روح الامینی متذکر شد:فرایند کلان اجرای این راهبرد برای سال 94 با توجه به تدوین برنامه عملیاتی و مراحل تخصیص منابع ، اجرا و پایش برنامه ها از اهمیت خاصی نسبت به سال های گذشته برخوردار است.

 

وی در ادامه با اشاره به آغاز فرآیند تدوین برنامه های سال 94 در ادارات اوقاف تصریح کرد:این فرایند که از روز شنبه 16 اسفند با حضور مدیران،معاونان و کارشناسان ادارات کل اوقاف آغاز شده بود، روز دوشنبه پایان یافت و پس از نهایی شدن برنامه ها، برنامه اجرایی سال 94 بزودی ابلاغ خواهد شد.

 

روح الامینی در خصوص اقدامات سازمان اوقاف برای عملیاتی کردن این راهبرد به تشکیل شورای برنامه ریزی سازمان و کمیته های برنامه ریزی استان ها در سال 94اشاره کرد و گفت: برای عملیاتی کردن این راهبرد، مدیران کل استان ها بایستی نسبت به تشکیل کمیته برنامه ریزی استان ها در سال آینده به صورت فوق العاده اقدام نمایند./1325/د102/ف

ارسال نظرات