۱۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۸
کد خبر: ۲۵۳۲۲۲
سخنگوی جمعیت علمای پاکستان:

دولت پاکستان نباید در تجاوز نظامی عربستان به یمن همکاری کند

خبرگزاری رسا ـ روحانی سرشناس اھل سنت و سخنگوی جمعیت علمای ایالت پنجاب پاکستان حمله و کشتار مردم بی گناہ یمن را به شدت محکوم کرد و گفت: عربستان بمباران یمن را متوقف کند.
حيدر علوي

 

به گزارش خبرگزاری رسا، حیدر علوی روحانی سرشناس اھل سنت و سخنگوی جمعیت علمای ایالت پنجاب پاکستان حمله و کشتار مردم بی گناہ یمن به دست رژیم تجاوز گر سعودی را به شدت محکوم کرد و خواھان توقف فوری بمباران کشور یمن شد.


وی مردم پاکستان را سھیم و شریک مصیبت‌ھای مردم یمن دانست و در خطاب به دولتمردان سعودی گفت: شما با حمله به یمن و کشتار مردم بی گناہ قصد به دست آوردن چه چیزی را دارید، دولتمردان مکه باید به جای تجاوزگری مصلحان جهان باشند.


علوی با اخطار به دولت و ارتش پاکستان نسبت به شرکت در جنگ با یمن بیان داشت: پاکستان به جای مشارکت در جنگ در برقراری آتش بس و آرامش دو کشور نقش برجسته ای ایفا کند.


سخنگوی جمعیت علمای پاکستان سکوت جوامع بین المللی و مدعیان حقوق بشر را به شدت محکوم کرد و گفت: سازمان ملل، شورای امنیت و سازمان حقوق بشر تجاوزگران سعودی را محاکمه کنند و جلوی کشت و کشتار در منطقه خصوصا در کشور ھای اسلامی را بگیرند./988/ب902/ک

ارسال نظرات