۰۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۳
کد خبر: ۲۷۷۱۲۷
امام جمعه اهر:

نماز جمعه تبلور وحدت، همدلی و همزبانی است

خبرگزاری رساـ حجت الاسلام حاجی زاده، گفت: نماز جمعه سنگری مستحکم در دفاع از انقلاب اسلامی، تبلور وحدت، همدلی، همزبانی و کار آمدترین وسیله تقویت بنیه اعتقادی مردم است.
حجت الاسلام حاجي زاده امام جمعه اهر

حجت الاسلام ناصر حاجی زاده، امام جمعه اهر و عضو شورای استانی حوزه علمیه آذربایجان شرقی، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، گفت: 5 مرداد سالروز اولین نماز جمعه بعد از انقلاب اسلامی به فرمان امام بود، که این تکلیف بر عهده آیت الله طالقانی گذاشته شد.

 

وی با اشاره به جایگاه نماز جمعه در عرصه جامعه اسلامی و اقتدار و عزت ملت اسلامی، ادامه داد: نماز جمعه از برکات نظام اسلامی است، امروز در بیش از 800 شهر کشور نماز جمعه برگزار می شود.

 

امام جمعه اهر، افزود: نماز جمعه خنثی کننده تحرکات ضد فرهنگی و دفع کننده تهاجم فرهنگی دشمنان و یکی از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی است، نماز جمعه سنگر مقابله با جنگ نرم دشمن است و سبب تقویت بنیه فکری نظام است.

 

وی با بیان این که دشمنان از صفوف نماز جمعه ملت ایران هراسان هستند، تصریح کرد: دشمنان همه توان خود را برای حضور کمرنگ ملت ایران در این پایگاه عبادی و سیاسی به کار گرفته است، دشمن از صفوف مستحکم نماز جمعه هراسان است.

 

عضو شواری استانی حوزه علمیه، نماز جمعه را محور وحدت عنوان کرد و اذعان داشت: نماز جمعه سنگری مستحکم در دفاع از انقلاب اسلامی، تبلور وحدت، همدلی، همزبانی و کار آمدترین وسیله تقویت بنیه اعتقادی مردم است.


وی با اشاره به این که اقامه نماز جمعه زمینه ساز تحکیم وحدت و انسجام بیشتر میان اقشار مختلف مردم به ویژه نسل های جوان و نوجوان شده است، ادامه داد: نماز وحدت آفرین جمعه، نماز وحدت و همبستگی است و باید با برگزاری با شکوه نماز جمعه دسیسه ها و ترفند ها و توطئه دشمنان را نقش بر آب کنیم.

 

حجت الاسلام حاجی زاده، سنگر امامت جمعه را بسیار پر اهمیت عنوان کرد و افزود: حکومت ما حکومت صالحان است و حضور مردم در اقامه نماز جمعه بیش از هر زمان و مکان دیگری احساس می شود./854/ت302/ی

ارسال نظرات