۱۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۲
کد خبر: ۲۸۶۰۱۹
مدیرعامل مؤسسه خانه کتاب تأکید کرد:

ضرورت ورود حوزه نشر به فضای مجازی

خبرگزاری رسا ـ مدیرعامل مؤسسه خانه کتاب بر ضرورت ورود جدی حوزه نشر کشور به فضای مجازی تاکید کرد.
غلامي جليسه

به گزارش خبرگزاری رسا در مشهد، مجید غلامی جلیسه با بیان اینکه فعالیت های مجازی  اثرات تبلیغی و ترویجی مناسبی در ارتقاء فرهنگ مطالعه و کتابخوانی برجای می گذارد از ناشران کشور خواست در جهت ورود جدی به این حوزه برنامه ریزی کنند.

وی با اشاره به ظرفیت های فضای مجازی و اهمیت ورود بخش فرهنگ و نشر کشور به این حوزه، تصریح کرد: رشد گسترده استفاده عموم مردم از فضای مجازی و ظرفیت های بالقوه ای که در راستای اطلاع رسانی و تبلیغ و ترویج در خود دارد، ظرفیت های خوبی را برای هرچه بیشتر و بهتر کردن استفاده کردن در جهت ارتقاء فرهنگ مطالعه ایجاد کرده است.

غلامی جلیسه با تأکید بر جایگاه ویژه انتشارات آستان قدس رضوی در فضای نشر کشور ادامه داد: فعالیت ها و محصولات منتشر شده توسط به نشر نشان از حرکت کاملا حرفه ای این مجموعه در حوزه نشر کشور دارد.

مدیرعامل مؤسسه خانه کتاب تاکید کرد: انتشارات آستان قدس رضوی چه در حوزه انتشار کتاب به ویژه کتاب های مذهبی و ترویجی و چه در حوزه فعالیت های فرهنگی موفق عمل کرده است و امیدواریم به عنوان الگوی خوبی برای سایر انتشاراتی که در این حوزه فعال هستند، قرار گیرد.

غلامی جلیسه افزود: انتشارات آستان قدس رضوی نیز جای بیشتری برای فعالیت هایی از این دست، از جمله ورود جدی به فضای مجازی دارد.

وی ابراز کرد: امیدوار هستیم که در آینده نه چندان دور شاهد ورود پر قدرت و جدی به نشر(انتشارات آستان قدس رضوی) به فضای مجازی هم راستا با ترویج فرهنگ کتاب و کتاب خوانی در کشور باشیم./1308/د102/ق

منبع: به نشر

ارسال نظرات