۲۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۰
کد خبر: ۲۹۵۲۳۷
عضو ارشد جنبش امل لبنان:

رژیم صهیونیستی یزید زمان است

خبرگزاری رسا ـ رییس دفتر سیاسی جنبش امل لبنان جایگاه مسجد الاقصی را در قلوب مسلمانان بسیار رفیع و آسمانی توصیف کرد و گفت: ذره‎ای از این مکان مقدس نباید در اشغال صهیونیست‌ها باقی بماند.
حسن المصري، نايب رييس جنبش امل لبنان

 

به گزارش خبرگزاری رسا، شیخ حسن المصری، رییس دفتر سیاسی جنبش امل لبنان، در نشست مشترک با جمعیت علمای مسلمان لبنان در منطقه حاره حریک، به جایگاه رفیع مسجد الاقصی در قلوب مسلمانان پرداخت و اعلام کرد: این مسجد مقدس همانگونه که نبیه بری رییس پارلمان گفت، یک قطعه از آسمان است.
 
وی افزود: مسلمان حاضر نیستند ذره ای از مسجد الاقصی در دست اشغالگران بماند و فلسطینیان نیز با تمام توان برای آزادسازی قدس شریف تلاش می کنند و در این مسیر به حمایت کشورهای عربی و اسلامی نیاز دارند.

 

این روحانی لبنانی در آستانه مراسم‌ها عزاداری سید الشهدا (ع)، تاکید کرد: امام موسی صدر همواره می گفت که اسرائیل غاصب، یزید زمان است؛ از این رو بر همه کسانی که به امام حسین(ع) ارادت دارند باید در برابر دشمن اصلی مسلمانان ایستادگی کنند.

 

حجت الاسلام المصری ضمن اعلام جانبداری از عملیات‌ شهادت طلبانه جوانان فلسطینی گفت: این جوانان با استفاده از سلاح سرد در برابر سلاح‌های پیشرفته رژیم صهیونیستی هیچ هراسی به خود راه نمی دهند.

 

وی در پایان تصریح کرد: از کشورهای اسلامی و عربی انتظار می رود که با حمایت از فلسطینیان در مسیر آزادسازی قدس شریف از چنگال اشغالگران گام مثبتی بردارند./1321/ب902/د

ارسال نظرات