۲۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۳
کد خبر: ۲۹۶۷۶۸

«گشت ارشاد در آمریکا» روانه بازار کتاب شد

خبرگزاری رسا ـ کتاب «گشت ارشاد در آمریکا» درباره اوضاع فرهنگی و اجتماعی آمریکا از سوی دفتر نشر معارف منتشر شد.
کتاب «گشت ارشاد در آمريکا»

 

به گزارش خبرگزاری رسا، کتاب «گشت ارشاد در آمریکا» نوشته سید هاشم میرلوحی، پژوهشگر و آمریکاشناس از سوی دفتر نشر معارف منتشر شد.

 

میرلوحی که به خاطر نوشتن دو کتاب «آمریکا بدون نقاب» و «یوسرائیل و صهیوناکراسی» در محافل علمی و دانشگاهی شناخته شده است، در این کتاب، مانند دیگر دو کتب قبلی خویش، سعی داشته تا فقط از منابع و مآخذ آمریکایی، انگلیسی و اسرائیلی در نگارش آن بهره گیرد.

 

مؤلف در این اثر، به اوضاع فرهنگی و اجتماعی آمریکا و صدور فساد به دیگر کشورها می‌پردازد. وی برخی از موارد امر به معروف و نهی از منکر در آمریکا را بیان و تصریح می‌کند در زمان‌های گذشته، با مصرف مشروبات الکلی، اسارت زن غربی، فرضیه تکاملی داروین و فساد، مبارزه جدی می‌کرده است. سپس چگونگی نفوذ صهیونیسم به آمریکا و برنامه‌های آنان برای ترویج فساد و بی بند و باری را توضیح می‌دهد.

 

این کتاب از بخش‌های زیر تشکیل شده است: بردگان مفت و مجانی، واکاوی وضعیت فرهنگی آمریکا و صدور فساد به دیگر کشورها، مبارزه با فساد و امر به معروف و نهی از منکر در آمریکا، مبارزه با مشروبات الکلی، گشت ارشاد در آمریکا، اسارت زن غربی، شلوارهای آویزان؛ طرح جدیدی از جهودان صهیونیست، آمار تکان دهنده سقط جنین، هالیوود و فیلم‌هایش و ساختر فکری ملعبه‌هایش، آزادی، منافق پروری، تجاوز بصری، برده و بردگی، بردگان نکوتینی، مواد مخدر، سیستم بردگی نوین.

 

کتاب «گشت ارشاد در آمریکا» در 288 صفحه، قطع وزیری، تیراژ 1000 نسخه و قیمت 12000 تومان از سوی دفتر نشر معارف عرضه شده است./998/د102/ق 

منبع: دفتر نشر معارف

ارسال نظرات