۲۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۸
کد خبر: ۳۰۳۷۴۵
نماینده ولی فقیه در لرستان:

پیام اربعین استکبارستیزی است/ مهم‌ترین وظیفه بسیج مبارزه با نفوذ دشمن است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در لرستان اربعین را بزرگ ترین اجتماع در جهان اسلام بیان کرد و گفت: پیام اربعین تقویت وحدت مسلمانان جهان و استکبارستیزی است.
حجت الاسلام و المسلمين ميرعمادي ، نماينده ولي فقيه در لرستان و امام جمعه خرم آباد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد، در خطبه های نماز جمعه این هفته، با اشاره به پیش رو بودن اربعین حسینی گفت: اربعین از اهمیت بالایی برخوردار است.


وی با بیان این که نهضت خونین عاشورا با پیام رسانی امام سجاد(ع) و حضرت زینب(س) زنده نگه داشته شد، افزود: امروز پیاده روی اربعین حسینی از سنت های گذشته است که بین مردم جامعه مورد استقبال قرار گرفته است.


حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با اشاره به این که سنت حسنه پیاده روی اربعین حسینی در طول تاریخ اجرا شده است، بیان کرد: هر قدمی که برای زیارت امام حسین(ع) برداشته شود ثواب فراوانی دارد.


هدف از پیاده روی اربعین حسینی تقویت وحدت مسلمانان است
وی پیاده روی اربعین حسینی را بزرگ ترین اجتماع جهان اسلام عنوان کرد و اداه داد: هدف از پیاده روی اربعین حسینی تقویت وحدت بین مسلمانان جهان است.


امام جمعه خرم آباد با بیان این که وحدت مسلمانان زیر چتر امام حسین(ع) نجات بخش است، عنوان داشت: در پیاده روی اربعین حسینی می خواهیم به مسلمانان جهان این پیغام را برسانیم که وحدت ما زیر چتر قرآن عطرت است.


وی با اشاره به این که پیاده روی اربعین حسینی امروز احیا شده است و مسلمانان به صورت خودجوش در این مراسم شرکت می کنند، گفت: ما نیز وظیفه داریم از زائرانی که از استان عبور می کنند پذیرایی کنیم.


حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با بیان این که اربعین و اجتماع بزرگ اربعین حسینی برای ما پیام دارد، یادآور شد: پیام اربعین حسینی مبارزه با ظلم، لبیک یا حسین و استکبار ستیزی است.


وی در ادامه با اشاره به 29 آبان ماه آغاز هفته بسیج خاطر نشان کرد: بسیجی در تمام صحنه های انقلاب افتخار امیز بوده است.


امام جمعه خرم آباد بسیج را یک تشکل انقلابی، مردمی دانست که ظرفیت پایان ناپذیری دارد و افزود: در عرصه اردوهای جهادی، پزوهشی، علمی و فناوری دانشمندان بسیجی نقش آفرینی کردند.


وی تصریح کرد: در عرصه اقتصادی اجتماعی سالم ترین فعالیت ها از سوی بسیج صورت گرفته است و در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی نیز تلاش فراوانی دارند.


بسیجی نجات بخش کشور است
حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با بیان این که بسیجی نجات بخش کشور است، افزود: نقش آفرینی بسیج در عرصه های گوناگون مرهون روحیه انقلابی، اخلاص و تقوا است.


وی با اشاره به این که امروز دشمنان به دنبال تغییر دادن باطن مردم هستند و رهبر معظم انقلاب بارها بر هوشیاری علیه فته دشمن تأکید کرده است، گفت: امروز مهم ترین وظیفه بسیج مبارزه با نفوذ دشمن است.


نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان این که بسیج می تواند سد محکمی در برابر نفوذ دشمن باشد، یادآور شد: امروز بسیجیان باید در برابر آسیب های اجتماعی دشمن در جنگ نرم مبارزه کنند.


وی با اشاره به این که روزی بسیج در میدان مبارزه با دشمن ایستادگی کرد، عنوان کرد: امروز بسیجیان در جنگ نرم با قلم بسیجی، اقدامات و تفکر بسیجی می توانند در تمام زمینه ها کشور را از توطئه های دشمن حفظ کنند.


تحقق اقتصاد مقاومتی وظیفه بسیجیان است
حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی تحقق اقتصاد مقاومتی را از دیگر وظایف بسیجیان بیان کرد و گفت: تحقق اقتصاد مقاومتی راهی جز تفکر بسیجی نیست.


وی در ادامه با اشاره به حادثه فرانسه که توسط گروه تروریستی داعش اتفاق افتاده است، اظهار داشت: یک روز غرب از تروریست سوریه حمایت می کند و امروز اقدام آنان را محکوم می کند.


امام جمعه خرم آباد با اشاره به این که امروز با وجود این که آتش به خانه غربی ها افتاده است، منافع آنان نیز تغییر کرده است، گفت: تمام گرفتاری ها از غرب است و تروریست را به دو دسته خوب و بد تقسیم کرده است و نتیجه آن حادثه فرانسه شده است.


وی با بیان این که ایران اسلامی 37 سال است قربانی تروریست شده است، افزود: غرب در رابطه با حقوق بشر و تروریست دچار رفتار دوگانه شده است.


حجت الاسلام والمسلمین راه مبارزه با تروریست را عدم حمایت غرب و استکبار از حمایت تروریست و داعش عنوان کرد./9451/201/ب1

ارسال نظرات