۱۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۳
کد خبر: ۳۱۴۶۲۷
برای دوره‌های تخصصی بهاره؛

مؤسسه آموزش‌های کاربردی قلم و اندیشه جامعة الزهرا نام‌نویسی می‌کند

خبرگزاری رسا ـ مؤسسه آموزش‌های کاربردی قلم و اندیشه جامعة الزهرا(س) در رشته‌های شعر، فن نگارش مطبوعاتی و نویسندگی خلاق نام‌نویسی می‌کند.
دوره هاي آموزشي و نگارشي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، دوره‌های تخصصی بهاره موسسه آموزش های کاربردی قلم و اندیشه جامعة الزهرا(س) در رشته های شعر، فن نگارش مطبوعاتی و نویسندگی خلاق آغاز شد.

 

این دوره های آموزشی در طول یک ترم تحصیلی برای علاقه‌مندان برگزاری می شود و طلاب، اساتید و کارکنان جامعة الزهرا(س) می توانند در این دوره های آموزشی ثبت‌نام کنند.

 

نام‌نویسی این دوره ها از 15 بهمن ماه آغاز شده و تا 25 بهمن ماه ادامه دارد.

 

همچنین شروع این دوره ها از ابتدای اسفندماه سال جاری است و علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره 32112332 تماس بگیرند.

 

همزمان با نام‌نویسی در این دوره ها، دوره های هنری هم برای خواهران طلبه در رشته‌های مختلف برگزار می‌شود و برای ثبت نام باید به کانون فرهنگی و هنری مراجعه شود.

 

لازم به ذکر است تمامی دوره هایی که برای خواهران طلبه، اساتید و کارکنان برگزار می شود به مدت یک ترم بوده و غیبت بیش از از سه جلسه در این دوره ها سبب حذف افراد از کلاس است؛ همچنین در پایان دوره هم به شرکت کنندگان گواهی پایان دوره از سوی معاونت فرهنگی جامعة الزهرا(س) اعطا می‌شود./968/ت303/ی

ارسال نظرات