۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۴
کد خبر: ۴۹۷۰۴۵
مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان:

هنر ملت ایران در انتخابات شناخت اصلح است

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان گفت: مردم با حضور پای صندوقهای رأی به یک واجب و تکلیف عمل کرده و برای کامل شدن این تکلیف باید اصلح را بشناسند و انتخاب کنند.
مدیر کل تبلیغات اسلامی لرستان

حجت الاسلام سعید مهدوی، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بر ضرورت حضور حداکثری مردم در انتخابات تأکید کرد و بیان داشت: این حضور نشان دهنده عزم و اراد ملت در دفاع از آرمان های انقلاب و شهدا است.

وی با بیان اینکه حضور پای صندوقهای رأی برای تعیین سرنوشت سیاسی و اجتماعی مردم نقش آفرین است، افزود: آمدن مردم به صحنه انتخابات بیان کننده بلوغ فرهنگی و سیاسی در جامعه است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی لرستان با تأکید بر ضرورت هوشیاری مردم در انتخاب اصلح عنوان داشت: انتخاب ما باید آگاهانه و با بصیرت و هوشیاری صورت گیرد تا بتوانیم در تعیین سرنوشت آینده کشور ایفای نقش کنیم.

وی با اشاره به وجود مشکلات فراوان در جامعه امروز و در زمینه های گوناگون خاطرنشان کرد: باید دولتی تشکیل شود که بتواند با مدیریت صحیح مشکلات کشور و مردم را کاهش دهد نه اینکه بر مشکلات جامعه بیافزاید.

حجت الاسلام مهدوی با تأکید بر جلوگیری از دو قطبی کردن جامعه برای حفظ امنیت و آرامش مردم اظهار داشت: در این زمینه مردم با حفظ وحدت ملی باید قدرت ملی را ارتقا بخشند و جلوی برنامه ها و توطئه های دشمنان انقلاب را بگیرند.

وی در ادامه با بیان اینکه شرکت در انتخابات یک تکلیف است، افزود: اگر آمدن پای صندوق های رأی بدون بصیرت باشد به معنای است که در انجام تکلیف خود کوتاهی کرده ایم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان با بیان اینکه پس از اهمیت حضور در انتخابات، انتخاب فرد صالح و اصلح اهمیت دارد، اظهار داشت: ایمان، اخلاص و امانت، دینداری و آمادگی برای خدمت به مردم و انقلاب، دشمن شناس بودن و داشتن روحیه انقلابی و جهادی، داشتن نگاه به ظرفیتهای داخلی برای رفع مشکلات مردم و جامعه از ویژگی های اصلح است.

وی هنر مردم در عرصه انتخابات را انتخاب اصلح عنوان کرد و گفت: بهترین معیار برای شناخت اصلح رجوع به فرمایشات رهبر معظم انقلاب است./945۹/۳۰۲/ب۱

ارسال نظرات