۱۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۵
کد خبر: ۵۱۶۲۲۷
نماینده پارلمان لبنان:

اخراج اشغالگران تنها با سلاح مقاومت امکان‎پذیر است

نماینده پارلمان لبنان اخراج اشغالگران از این کشور و آزادی اسیران را مرهون سلاح مقاومت دانست.
حسن فضل الله نماینده پارلمان لبنان

به گزارش خبرگزاری رسا، حسن فضل الله عضو فراکسیون الوفاء للمقاومت پارلمان لبنان با اشاره به اینکه دوران کنونی دوران پیروزی هاست، گفت: از زمانی که دوران شکست رفته است شاهد پیروزی های بزرگی از سال 2006 تا 2017 از جنوب تا شمال کشور هستیم. همه این پیروزی ها به فضل مقاومتی محقق شد که عزت و کرامت و سربلندی را به لبنان هدیه داد.

وی با اشاره به اینکه مقاومت اجازه اشغال خاک لبنان و حضور لبنانی ها در زندان های دشمن را نمی دهد، افزود: نبردی که امروزه مقاومت علیه دشمن تکفیری انجام می دهد اشغالگران که در عرسال مستقر و درصدد برپایی امارت بودند را اخراج کرد.

نماینده پارلمان لبنان تصریح کرد: کشوری که در آن مقاومت وجود دارد، نمی تواند شاهد حضور اشغالگران باشد. این کرامت و عزتی از سوی خداوند به ما به شمار می آید.

وی از آزادی اسیران مقاومت اسلامی ابراز خرسندی کرد و اظهار داشت: اسیران تنها به وسیله سلاح مقاومت آزاد شدند و اشغالگران نیز تنها با سلاح مقاومت مجبور به خروج از کشورمان شدند.

فضل الله با اشاره به شکنجه و برخورد بسیار بد دشمنان با اسیران مقاومت ادامه داد: ما در اوج اخلاق با اسیران دشمن رفتار می کنیم./980/ب903/د

ارسال نظرات