۰۹ آبان ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۶
کد خبر: ۵۳۵۸۶۰
نمایشگاه مطبوعات؛

فضای مجازی بهترین بستر برای انتقال اندیشه های اسلامی به جهان است

رییس سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران با بیان اینکه فضای مجازی بهترین بستر برای انتقال اندیشه های اسلامی به جهان است، گفت: دانشمندان، محققان، پژوهشگران و دفاتر اندیشه ورز باید مطالب بسیاری را در فضای مجازی منتشر کرده و مردم را ترغیب به مطالعه آنان کنند.
رییس سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا محمود صلاحی رییس سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران در بیست و سومین نمایشگاه بین المللی مطبوعات و خبرگزاری ها، با حضور در غرفه خبرگزاری رسا، بیان کرد: جمهوری اسلامی ایران باید با فرهنگ سازی، مردم را به تولید و صادرات بیشتر به خارج، واردات کمتر و مصرف به موقع تشویق کند.

رییس سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران با بیان این که در سال های اخیر خبرگزاری های حوزوی فعال بوده اند، گفت: متونی که در سایت های مذهبی انعکاس داده می شوند شامل معارف اسلامی، مدیریت و مدینه فاضله است.

صلاحی بیان کرد: فضای مجازی بهترین بستر برای انتقال اندیشه های اسلامی به جهان است.

رییس سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران در رابطه با برنامه ریزی گسترده برای استفاده فعال مردم از فضای مجازی، اظهار داشت: دانشمندان، محققان، پژوهشگران و دفاتر اندیشه ورز باید مطالب بسیاری را در فضای مجازی منتشر کرده و مردم را ترغیب به مطالعه آنان کنند.

اقتصاد مقاومتی با فرهنگ سازی محقق می شود

صلاحی در ادامه به ضرورت اجرایی شدن اقتصاد مقاوتی تاکید کرد و بیان داشت:اقتصاد مقاومتی با فرهنگ سازی محقق می شود و با تولید داخلی، مصرف به موقع و صادرات بیشتر از مصرف به نتیجه نمی رسد.

رییس سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران با بیان اینکه تحقق اقتصاد مقاومتی با تلاش و برنامه ریزی محقق می شود، افزود: این مهم مستلزم کوشش و همیاری همگانی تمامی مسؤولان است.

صلاحی با در ادامه اشاره به مدیریت جدید شهرداری تهران، اظهار داشت: مدیر جدید شهرداری، با نظر اعضای شورای اسلامی تهران انتخاب شده و اکثر مدیران انتخابی ایشان از بدنه شهرداری هستند.

به گزارش رسا، یش از ۸۰ رسانه در گروه سیاسی و اقتصادی، ۸۰ رسانه فرهنگی و هنری، بیش از ۸۰ غرفه در گروه تخصصی، ۳۰ غرفه در گروه خانواده و ۲۰ غرفه در گروه دین و اندیشه نمایشگاه مطبوعات امسال حضور دارند.

گفتنی است، بیست‌وسومین نمایشگاه مطبوعات روز جمعه (۵ آبان ماه) آغاز به کار کرد و تا ۱۲ آبان نیز در مصلای تهران برپا خواهد بود./842/پ۲۰۱/ب۲

ارسال نظرات