۱۷ دی ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۴
کد خبر: ۵۴۶۳۱۲
مدیر مدرسه علمیه فاطمه الزهرا ایلام:

مسؤولان توجه بیشتری به مدارس علمیه خواهران کنند

مدیر مدرسه علمیه فاطمه الزهرا ایلام گفت: انتظار ما از مسؤولان این است که توجه بیشتری به مدارس علمیه خواهران شود زیرا که بانوان نیمی از جمعیت کشور بوده و تربیت مبلغ برای تبیین و نشر معارف اسلامی در بین بانوان یکی از ضروریات امروز جامعه است.
حوزه خواهران ایلام

سیده فاطمه موسوی مقدم، مدیر مدرسه علمیه فاطمه الزهرا اطهر ایلام، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ایلام، ضمن محکوم کردن اغتشاشات اخیر اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران خار چشم دشمنان اسلام است.

وی افزود: انقلاب اسلامی با رهبری امام راحل و با از جان گذشتگی ملت مومن ایران به پیروزی رسید و نهال این نظام اسلامی با خون هزاران شهید آبیاری شد.

موسوی مقدم خاطر نشان کرد: انقلاب اسلامی از سوی خون شهدا بیمه شده و با عنایت امام زمان(عج) در مسیر توسعه و پیشرفت قرار دارد و امروز به برکت اینها تبدیل به قدرتی بلامنازع در منطقه شده است.

مدیر مدرسه علمیه فاطمه الزهرا اطهر ایلام ابراز داشت: مطالبات مردم و اعتراض آنها به وضعیت معیشتی به حق بوده و هیچ احدی منکر آن نیست اما تعدادی نفوذی با برنامه زیری های قبلی از سوی اتاق فکر غربی مسیر این اعتراضات به حق را منحرف کرده و به سمت بهره برداری های سیاسی خود کشاندند.

وی ادامه داد: مردم بصیر و ولایتمدار ایران در همان ساعات نخستین این اغتشاشات راه خود را از عوامل بیگانه جدا ساخته و با قدرت در مقابل آنها ایستادند و اجازه ندادند تا عده ای فرصت طلب با شعارهای ساختارشکنانه موفق به اجرای اهداف خود شوند.

این مدرس حوزه با بیان اینکه با گذشت چهل سال از عمر با برکت انقلاب دشمن هیچگاه دست از کینه توزی برنداشته، گفت: ار ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون دشمنان ایران لحظه ای آرام ننشسته اند و با نقشه ها و طرح های مختلف به دنبال براندازی نظام اسلامی هستند.

موسوی مقدم تاکید کرد: خشم و کینه دشمن از انقلاب اسلامی به این خاطر است که از روز اول این انقلاب با شعار نه غربی نه شرقی جمهوری اسلامی شکل گرفت و امروز مشاهده می شود که این ایران اسلامی است که در مقابل نظام سلطه قرار گرفته است و حامی مظلومان جهان است.

مدیر حوزه علمیه فاطمه الزهرا اطهر ایلام در ادامه به تشریح فعالیت های این مدرسه پرداخت و عنوان کرد: یکی از مهمترین فعالیت های حوزه برگزاری کلاس های اخلاق هم برای طلاب و هم برای عموم بانوان است.

وی اضافه کرد: این مدرسه علمیه به اجرای برنامه های متنوع فرهنگی گام موثری در جامعه بانوان شهر ایلام برداشته که می توان گفت امسال تعداد داوطلبین ورود به حوزه بیش از سنوات گذشته بوده است.

موسوی مقدم در پایان گفت: انتظار ما از مسؤولان این است که توجه بیشتری به مدارس علمیه خواهران شود زیرا که بانوان نیمی از جمعیت کشور بوده و تربیت مبلغات برای تبیین و نشر معارف اسلامی در بین بانوان یکی از ضروریات امروز جامعه است./۸۷۹/ت۳۰۳/ب۱

ارسال نظرات