۲۳ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۱
کد خبر: ۵۶۰۸۹۵
ویژه خانواده‌های طلاب برگزار می‌شود؛

مسابقه کتاب‌خوانی "اندیشه‌های آسمانی"

معاونت خانواده و امور فرهنگی مرکز خدمات حوزه علمیه کشور مسابقه کتاب‌خوانی ویژه خانواده‌های طلاب و روحانیان سراسر کشور برگزار می‌کند.
مسابقه کتاب‌خوانی اندیشه‌های آسمانی مسابقه کتاب‌خوانی اندیشه‌های آسمانی

به گزارش خبرگزاری رسا، معاونت خانواده و امور فرهنگی امرکز خدمات حوزه علمیه کشور مسابقه کتاب‌خوانی ویژه خانواده‌های طلاب و روحانیون سراسر کشور برگزار می‌کند.

این طرح شامل همسران و فرزندان تحت تکفل آقایان طلاب غیر شاغل، شاغل ،ایرانی و غیر ایرانی اعم از شیعه و سنی، زیر پوشش مرکز خدمات با پرونده پذیرشی فعال می‌باشد (فرزند و همسر طلبه‌ای که خود دارای کد حوزوی و پرونده مستقل مرکز خدمات است و تحت تکفل سرپرست روحانی می‌باشد نیز مشمول طرح است.)

این طرح همچنین شامل فرزندان طلاب خواهر و طلاب خواهر شاغل و غیر شاغل، ایرانی و غیر ایرانی ، دارای پرونده پذیرشی فعال است.

تاریخ برگزاری آزمون تا پایان فروردین سال 97 است و نسخه الکترونیک کتاب‌ها جهت دانلود در سامانه موجود می‌باشد.

آزمون مسابقه، آنلاین و در یک مرحله برگزار می شود و نمره منفی ندارد و همچنین تعداد سؤالات آزمون مسابقه ۲۰ سوال و به صورت چهارگزینه ای است.

شرکت کنندگان جهت کسب اطلاعات یا سؤالات احتمالی با تلفن 31200-025 داخلی 3 تماس بگیرند و علاقه‌مندان جهت ثبت‌نام و شرکت در مسابقه به پنل شخصی خود در سامانه سخا مراجعه  کنند./۹۹۸/د ۱۰۲/ش

ارسال نظرات