۳۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۵
کد خبر: ۵۶۸۸۵۱
رییس حوزه علمیه خواهران دورود:

رهبری محور وحدت و اتحاد هستند

رییس حوزه علمیه خواهران دورود با بیان اینکه رهبری در طول سال های زعامت و رهبری دارای ویژگی های برجسته فراوانی هستند، گفت: مهم ترین این ویژگی ها این است که رهبر فرزانه انقلاب محور وحدت و همدلی و همراهی با نظام و آرمان های امام و انقلاب هستند.
دیدار جمعی از استادان دانشگاه‌ها و اعضای جامعه دانشگاهی کشور با رهبر انقلاب

حجت الاسلام عبدالواحد الهی نژاد، رییس حوزه علمیه خواهران دورود، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، به مهم ترین ویژگی و شاخصه رهبر معظم انقلاب در طول 29 سال زعامت و رهبری ایشان اشاره کرد و بیان داشت: شاخصه برجسته رهبری در طول این سال ها حکمت و تصمیمات حکیمانه به ویژه در مواقع خاص است.

وی صلابت و اقتدار رهبری به ویژه در برابر بیگانگان و دشمنان نظام جمهوری اسلامی را از دیگر ویژگی های مهم رهبر فرزانه انقلاب در طول این سال ها عنوان کرد.

حجت الاسلام الهی نژاد رفتار و سلوک ساده زیستی و بی توجهی به ذخایر دنیوی را از دیگر ویژگی های رهبری عنوان کرد و ادامه داد: با وجود سلایق گوناگون و جریان سیاسی درون نظام از خصوصیات رهبری این بوده که محور اتحاد، همدلی و همراهی با نظام و آرمان های امام راحل و انقلاب بوده است.

الگوی اقتصادی رهبری راه حل نجات کشور است

وی در ادامه اظهار داشت: از برجستگی رهبر معظم انقلاب در طول سال های زعامت و رهبری بیان الگوی اقتصادی است که مطرح می کنند، این الگو موجب تأمین استقلال اقتصاد کشور و نجات از وابستگی به نفت و کشورهای خارجی است.

رییس حوزه علمیه خواهران دورود بیان داشت: الگوی اقتصادی رهبر معظم انقلابی رونق بخشیدن به تولید و اشتغال داخلی است که باید در مقام عمل مورد توجه مسؤولان قرار گیرد.

حجت الاسلام الهی نژاد تصریح کرد: متأسفانه دولتمردان به صورت عملی سیاست کلان رهبری در زمینه اقتصادی را تاکنون نتوانسته اند اجرا کنند./9451/ت303/ب1

ارسال نظرات