۱۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۸
کد خبر: ۵۹۶۴۴۶
آیت الله طباطبایی نژاد:

روحانیان انقلابی بمانند و اسلام واقعی را به مردم نشان دهند

روحانیان انقلابی بمانند و اسلام واقعی را به مردم نشان دهند
نماینده ولی فقیه در استان اصفهان گفت: ما طلاب و روحانیان، باید انقلابی بمانیم و انقلابی گری کنیم یعنی اسلام واقعی را به مردم نشان دهیم.

به گزارش خبرگزاری رسا در اصفهان به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان، آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد در گردهمایی روحانیون و طلاب خمینی شهر با تبریک دهه مبارک فجر اظهار داشت: انقلاب ما، انقلابی صد در صد اسلامی بود، انقلاب ما، شورشی نبود برای تغییر سران کشور، بلکه انقلاب ما انقلابی فرهنگی و درونی بود؛ امام راحل آمدند تا بگویند که اسلام فقط به نماز و روزه نیست، اسلام قوانینی دارد که یکی از آن زیرسلطه کفار نرفتن است.

وی با بیان اینکه شاهنشاهی اداره شدن مملکت، کاری غیرمعقول بود و دلیلی نداشت که خانواده ای بر ما حکومت کند، افزود: انقلاب اسلامی دارای عزت است و ملت ایران در سایه آن توانستند با حفظ استقلال، در برابر همه تهدیدات ایستادگی کنند، انقلاب اسلامی، امروز دارای نفوذ در کشورهای مختلف است.

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان با بیان اینکه روحانیون باید انقلابی گری کنند، خاطرنشان کرد: باید انقلابی بمانیم و انقلابی گری کنیم یعنی اسلام واقعی را به مردم نشان دهیم؛ باید چپ و راست را کنار گذاشت، کسانی که سه اصل قانون اساسی، ولایت فقیه و ایستادگی در مقابل زورگویان را قبول دارند انقلابی هستند و کسانی که مقابل این سه اصل ایستاده اند، ضد انقلاب هستند. 

وی با بیان اینکه به فرموده امام راحل انقلاب اسلامی به پیش خواهد رفت و ان شاء الله مقدمه ظهور حضرت ولی عصر(عجل الله تعالی فرجه) خواهد شد، گفت: تحریم ها و بی تدبیرهای داخلی سبب شده تا مشکلاتی برای مردم پیش آید اما باید دانست که به گفته دشمنان ما در طول تاریخ، هیچ کشوری به اندازه ایران تحریم نشده است. 

آیت الله طباطبایی نژاد بیان کرد: اسرائیل تلاش فراوانی می کند تا اقداماتی داشته باشد چراکه توسط نیروهای مقاومت محاصره شده است و احساس خطر می کند، آمریکا نیز از ابرقدرتی افتاده است چراکه ابرقدرت کسی است که جنگ را بتواند به راه بیندازد و آن را جمع کند اما امروز آنان می توانند جنگ به راه بیندازند اما نمی توانند جنگ را جمع کنند.

وی گفت: اروپایی ها که ادعای استقلال می کنند می خواهند برجام را نگه دارند اما نمی توانند و نگاهشان به نظر آمریکایی هاست اما ما کشوری مستقلی هستیم و با رهبری امام راحل و مقام معظم رهبری از زیر سلطه اجانب بیرون آمده ایم و از استقلال خود دفاع می کنیم./1034/د102/ب1

متین فیروزآبادی
ارسال نظرات