۲۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۴
کد خبر: ۶۳۱۰۱۲

گزارشی از اقدامات جهادی حوزویان اهوازی برای کمک رسانی به مردم

گزارشی از اقدامات جهادی حوزویان اهوازی برای کمک رسانی به مردم
طلاب حوزه‌ علمیه اهواز برای کمک به مناطق درگیر آبگرفتگی ها در قالب گروه های جهادی عازم مناطق هدف شدند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، در پی آبگرفتگی و اعلام نیاز مناطق مختلف اهواز برای حضور گروه‌های جهادی و مسؤولان جهت رفع معضل آبگرفتگی، طلاب مدارس علمیه اهواز نیز آمادگی خود را برای کمک به ساکنان مناطق سیل زده اعلام کردند.

بر این اساس طلاب جهادی مدارس علمیه اهواز می‌توانند برای اعزام با حجت الاسلام غافلی، مسؤول گروه‌های جهادی مدرسه علمیه باب الحوائج مرتبط باشند که شماره ۰۹۱۶۳۰۹۲۵۱۱ برای چنین امری اختصاص یافته است تا اطلاعات لازم پیرامون مناطق مورد نیاز جهت اعزام طلبه و گروه‌های جهادی را جویا شوند.

از سوی دیگر طلاب و کادر مدرسه علمیه باب الحوائج از لحظات اولیه بارش‌ها با حضور در منطقه ١۵ خرداد به تخلیه آب از خانه‌ها و جابجایی وسایل مشغول شدند؛ همچنین با حضور و پشتیبانی حجت الاسلام جلیل علی نژاد، نخستین گروه طلاب جهادی مدرسه علمیه حیدر کرار برای امدادرسانی به شهروندان اهوازی در منطقه پردیس، اعزام شد و در بخش دیگری از اهواز طلاب مدرسه علمیه امام صادق (ع) حصیرآباد در تلاش برای خارج‌کردن آب‌های سطحی از خانه‌های مردم هستند.

 روز گذشته نیز تجمع نیرو‌های انقلابی و جهادی برای کمک رسانی به مناطق آب گرفته شهرک دانشگاه و شهرک اهواز رأس ساعت ۱۵:۳۰ دقیقه مسجد ولایت گلستان صورت گرفت.

از سوی دیگر گروهی از طلاب و بسیجیان مسجد جوادالائمه اقدام به طبخ یک‌هزار پرس غذای گرم جهت توزیع میان مردم کردند.

مواد غذایی از قبیل تن ماهی، برنج، روغن، رب گوجه، ماکارونی، سویا، آب، خرما، ظروف یکبارمصرف از جمله نیاز‌های مناطق در معرض گرفتگی آب است که بدین منظور شماره کارت ۶۰۳۷-۹۹۷۳-۷۴۴۰-۰۰۷۶ به نام حجت الاسلام معظم زاده جهت دریافت کمک‌های نقدی اختصاص یافت ضمن اینکه اقلام غذایی در مسجد حجازی و طالب زاده قابل دریافت است و برای تحویل با شماره ۰۹۱۲۰۴۱۱۸۹۸ تماس حاصل شود.

همچنین حجت الاسلام نعمت تبار، معاون آموزش حوزه علمیه خوزستان، با اشاره به در پیش بودن امتحانات نیمسال اول تحصیلی گفت: به مدیران و معاونان آموزش مدارس علمیه‌ای که درگیر سیل و کمک رسانی هستند مجوز داده می‌شود طبق صلاحدید امتحانات نوبت اول را تا یک هفته با تاخیر برگزار کنند./۹۴۵۶/پ310/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات