۱۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۶
کد خبر: ۶۳۸۵۵۲
حجت الاسلام والمسلمین پناهیان:

نمایندگانی همچون سردار سلیمانی‌ انتخاب کنیم

نمایندگانی همچون سردار سلیمانی‌ انتخاب کنیم
تولیت مدرسه علمیه دارالحکمة با تاکید براینکه مردم نمایندگان دیندار و دارای برنامه را انتخاب کنند، گفت: دشمن از مسؤولانی که مانند سردار سلیمانی باشند رعب و وحشت دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین علیرضا پناهیان تولیت مدرسه علمیه دارالحکمة، شب گذشته طی سخنانی در حرم مطهر حضرت امام خمینی (ره) با بیان اینکه تمام برنامه دین برای دنیا است، گفت: اسلام دنیای انسان را آباد می کند و غیر از برنامه دین، نمی شود دنیا را آباد کرد.

وی افزود: بسیاری از مردم باورشان این است که دین خوب است اما نمی پذیرند که دنیای خود را از طریق اسلام می توانند به دست بیاورند.

حجت الاسلام والمسلمین پناهیان اضافه کرد: اگر مردم این موضوع را باور کنند، در انتخابات کسانی را انتخاب می کنند که دیندارترین هستند و شعارها و برنامه های دینی دارند.

وی با تاکید بر اینکه نمایندگان مجلس نباید الگوی غربی داشته باشند و قوانین غربی و نیمه غربی تصویب کنند، تصریح کرد: بسیاری از نامزدهای انتخاباتی نمی توانند شعار دینی بدهند.

تولیت مدرسه علمیه دارالحکمة ادامه داد: برخی نامزدها نه تنها برنامه های دینی ندارند بلکه شعارهای دیگری از جمله کوتاه آمدن در مقابل غرب سر می دهند که اینها سیاسیونی هستند که دشمن از آنها نمی ترسد و درصورتی که رای بیاورند دشمن پرروتر هم می شود.

حجت الاسلام والمسلمین پناهیان با بیان اینکه اگر نماینده ای به خاطر خدا وارد مجلس نشود، نمی تواند کارایی داشته باشد، گفت: اگر 300 نفر شخصیت برجسته مانند شهید سردار سلیمانی انتخاب کنیم، رعب اینها جهان را برمی دارد لذا باید دقت کنیم نامزدهایی انتخاب کنیم که خداترس، مخلص و مومن باشند.

وی با تاکید بر اینکه با برنامه های دینی و اسلامی می توانیم پیشرفت کنیم گفت: برخی ها می گویند پس کشورهای غربی چگونه پیشرفت کرده اند که باید بگویم؛ دولت های مهم دنیا حتی دنیاداری را بلد نیستند و تظاهرات یک ساله مردم فرانسه و انواع ناهنجاری ها در آمریکا این موضوع را تایید می کند.

تولیت مدرسه علمیه دارالحکمة با اشاره به جنایات آمریکا و غرب تصریح کرد: مردم یمن را به خاک و خون کشیدند، افغانستان، سوریه و عراق را نابود کردند، پیشرفتی که با خون ملت ها باشد نمی تواند ادعای دنیاداری کند.

حجت الاسلام والمسلمین پناهیان ابراز کرد: انگلیس، آمریکا و فرانسه بدون غارت هیچ پیشرفتی ندارند اما جمهوری اسلامی ایران تنها کشور در حال پیشرفت و مستقلی است که بدون غارت روی پای خود ایستاده و در مسیر توسعه حرکت می کند.

وی با بیان اینکه برخی ها ژاپن را به عنوان کشور پیشرفته می شناسند، گفت: ژاپن کشوری تحت استعمار است که به بردگی کشیده شده و سرمایه داران اصلی آن صهیونیست ها هستد اما هیچ یک از مردم ما حاضر نیستند بردگی کنند زیرا پیشرفت با بردگی میسر نمی شود.

تولیت مدرسه علمیه دارالحکمة با اشاره به اینکه تا کنون کسی به پایگاه آمریکا حمله نکرده بود، خاطرنشان کرد: ما جرات و شجاعت و برنامه پیشرفت بدون غارت را از امام راحل آموختیم و عملی کردیم اما پیشرفت استکبار ناقص و با جنایت همراه بوده، ضربه جدی به حیات بشری زده و پیشرفتشان مورد قبول مردم نیست./813/پ202/ب1

فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات