۲۶ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۸
کد خبر: ۶۵۸۰۸۳
نماینده ولی فقیه در مازندران:

نباید به مفسدان امان داد/ مبارزه با فساد باید از خودی‌ها آغاز شود

نباید به مفسدان امان داد/ مبارزه با فساد باید از خودی‌ها آغاز شود
حجت الاسلام والمسلمین لائینی با تأکید بر این که نباید به فساد امان داد، گفت: باید به جای قطع کردن سرانگشتان فساد، دست فساد را قطع کنیم.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در مازندران پیش از ظهر امروز در دیدار دادستان جدید ساری به همراه رییس کل دادگستری استان، داشتن روحیه سازش ناپذیری در برخورد با مفسدان را ضروری دانست و افزود: حضور افراد انقلابی، متعهد، خدمت گزار و خوش نام در رأس مجموعه قضایی استان بسیار ارزشمند و مایه افتخار است.
 
امام جمعه ساری در ادامه سخنان خود نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال جهش تولید را یک راهبرد و خط در ابتدای سال عنوان کرد و افزود: همه مسؤولان باید در این خط حرکت کنند.
 
نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که در حال حاضر راهبرد و خط ترسیم شده در مجموعه قوه قضائیه مبارزه با فساد است، ادامه داد: ما انتطار داریم همه مجموعه‌های قضایی بر روی همین محور تمرکز کنند.
 
حجت الاسلام والمسلمین لائینی با تأکید بر این که نباید به فساد امان داد، بیان داشت: باید به جای قطع کردن سرانگشتان فساد، دست فساد را قطع و با ریشه‌های فساد مبارزه کنیم و این کار بسیار کار سخت و سنگینی است.
 
امام جمعه ساری با بیان این که نتیجه تلاش و مجاهدت در راه مقابله با فساد شیرین خواهد بود، افزود: امروز ارتقاء امید در میان مردم بسیار مهم است و علاوه بر امنیت و حقوق مردم باید امید را در بین مردم افزایش دهیم.
 
نماینده ولی فقیه در مازندران با تأکید بر این که مبارزه با فساد باید از خودی‌ها آغاز شود، بیان داشت: هیچ چیز نباید برای کسانی که در این عرصه مهم قدم نهادند مهم باشد، باطل، باطل است و هر کسی با هر لباسی باشد باید با آن مبارزه کنیم.
 
وی با بیان این که ما مردم را با شعار عدل علوی به خیابان‌ها دعوت کردیم و نهضت انقلاب اسلامی به پیروزی رسید، تصریح کرد: همه ما باید به دلیل عملکرد خود در عرصه‌های مختلف پاسخگوی خون شهدا باشیم.
 
امام جمعه ساری با تأکید بر این که بدنه اصلی نظام و دستگاه قضا سالم است، افزود: اما اگر در مقابله با فساد و عملکرد اشتباه برخی‌ها دیر حرکت کنیم این فساد همه گیر خواهد شد.
 
نماینده ولی فقیه در مازندران در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید بر این که اگر فشاد نباشد به طور قطع و یقین شعار سال تحقق خواهد یافت، خاطرنشان کرد: در حال حاضر چیزی که مانعی برای تولید و زنجیره تولید در کشور شده مسأله فساد است./950/پ310/ب1
ارسال نظرات