۱۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۴
کد خبر: ۶۶۲۲۵۰
حجت الاسلام استوارمیمندی خبر داد؛

تدوین شیوه نامه جامع آموزشی حوزه علمیه فارس

تدوین شیوه نامه جامع آموزشی حوزه علمیه فارس
فارس - حجت الاسلام استوارمیمندی گفت: حوزه علمیه فارس در ماه های گذشته موضع فعال و مؤثری در خصوص خدمات آموزشی از جمله آموزش مجازی و آزمون های برخط در پیش گرفته است.

حجت الاسلام محمد استوارمیمندی مدیر حوزه علمیه فارس در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به برنامه جامع تدوین شده در حوزه علمیه فارس اظهار داشت: حوزه علمیه فارس در ماه های گذشته موضع فعال و موثری در خصوص خدمات آموزشی از جمله آموزش مجازی و آزمون های برخط در پیش گرفته است.

وی ادامه داد: با مدد گرفتن از تجارب گذشته و امکان برنامه ریزی مطلوب تر و نیز استمرار شرایط خاص کرونایی در کشور و لزوم توجه به سلامت اجتماعی از یک سو و نیز اهتمام به وضعیت آموزشی و تربیتی طلاب از سوی دیگر و با توجه به ابلاغیه معاونت آموزش حوزه های علمیه شیوه نامه آموزشی جامع حوزه علمیه استان تدوین شد.

مدیر حوزه علمیه فارس جامعیت این شیوه نامه را یادآور شد و افزود: این شیوه نامه از انعطاف لازم برخوردار است و در آن هریک از وضعیت های سفید، زرد و قرمز و پیش بینی های متناسب با هریک از وضعیت ها لحاظ شده است.

وی شروع به هنگام سال تحصیلی، تداوم برنامه آموزشی، تضمین سلامت طلاب و تنوع بخشی به روش های تربیتی و آموزشی را از جمله اهداف تدوین شیوه نامه آموزشی دانست.

حجت الاسلام استوارمیمندی در پایان با اشاره به نکات اجرایی این شیوه نامه اظهار داشت: رعایت پروتکل های بهداشتی، به ویژه رعایت فاصله اجتماعی و استفاده از ماسک، ضد عفونی کردن مستمر کلاس ها، تعامل مستمر با طلاب و خانواده های ایشان به صورت مجازی یا حضوری و پایش وضعیت تحصیلی آن ها، ازجمله نکاتی است که در اجرای شیوه نامه باید رعایت شود./1399/ت302/ب1

ارسال نظرات