۰۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۱
کد خبر: ۶۶۷۱۶۵
نماینده ولی فقیه در کاشان مطرح کرد؛

لزوم کمک به شکوفایی استعداد‌های جوانان

لزوم کمک به شکوفایی استعداد‌های جوانان
اصفهان - آیت الله سلیمانی کمک به جوانان برای شکوفایی استعداد‌های سازنده آن‌ها را عامل رشد جامعه دانست و گفت: حمایت از جوانان نوآور باید از درون جامعه باشد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، آیت الله عباسعلی سلیمانی پیش از ظهر امروز در دیدار سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهور، گفت: معاون علمی در کشف مغز‌ها و استخراج استعداد‌ها و قابلیت جوانان اهتمام ویژه‌ای داشته است و این کاری است که انبیا انجام دادند و از دل مردم ابوذر‌ها و سلمان‌ها و عمار‌ها را استخراج کردند.

وی ستاری را مسؤولی خلاق و مبتکر و خوش ‌فکر و خدوم و همگام با ولایت دانست و با اشاره به اینکه تکیه وی به جوانان کشور است، افزود: موفقیت ستاری در کشف رجال استعداد‌ها و تبدیل علم به اقتصاد دانش‌بنیان است.

آیت الله سلیمانی با اشاره به اینکه کمک به جوانان برای شکوفایی استعداد‌های سازنده آن‌ها عامل رشد جامعه است، گفت: اگر روند بها دادن به جوانان برای شکوفایی استعداد‌های آن‌ها مستمر و ادامه دار نباشد، رشد نیز ابتر خواهد ماند و در صورتی که ادامه داشته باشد، موفق خواهیم بود.

سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهور نیز در ابتدای این دیدار با تأکید بر حمایت از نیروی انسانی عاشق و با اعتماد به نفس و جوانان که نوآور کشور، ابراز کرد: حمایت از جوانان نوآور باید از درون جامعه باشد تا زایش طبیعی را در سیستم اقتصاد دانش بنیان داشته باشد.

وی اقتصاد دانش بنیان را یک فرهنگ دانست و گفت: از سخت‌افزار‌ها و نرم‌افزار‌های موجودی که در جامعه داریم و با استفاده از نیرو‌های انسانی باید فعالیت های دانش بنیان را با قدرت ادامه داد.

لازم به ذکر است، دیدار با نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان، بازدید از شرکت‌های دانش ‌بنیان و فناور مرکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی، طرح رصدخانه ملی و پارک علم و فناوری غیاث‌الدین جمشید کاشانی و رونمایی از نخستین جرثقیل ۵۵ تنی تلسکوپی خاورمیانه از جمله برنامه‌های سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری در سفر یک روزه به کاشان است./۱۳۰۷/
محمد ملک آبادی
ارسال نظرات