۲۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۵
کد خبر: ۶۷۴۴۷۳
رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش:

تداوم زنجیره پیروزی های ملت ایران در گرو اجرای سیاست های رهبری است

تداوم زنجیره پیروزی های ملت ایران در گرو اجرای سیاست های رهبری است
مازندران - حجت الاسلام حسنی به پیروزی های ملت ایران در چهار دهه اخیر اشاره کرد و گفت: تداوم زنجیره پیروزی های ملت ایران در گرو اجرای سیاست های آسمانی مقام معظم رهبری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، حجت الاسلام عباس محمد حسنی، رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی امروز درمراسم جشن انقلاب اسلامی ساری با اشاره به تلاش 42 ساله آمریکا برای براندازی انقلاب اسلامی گفت: آمریکا ۴۲ سال وعده می‌دهد که به زودی نظام تغییر می‌کنند و حکومت دیگری جایگزین می‌شوند اما همچنان شکست خورده اند.

وی با بیان این که با حضور در صحنه مردم و بصیرت جوانان این کشور، آمریکا به آرزوهای شطانی خود نرسیده است، افزود: نسل جوان کشور میراث دار ارزش های اسلامی هستند و اجازه نخواهند داد دشمن به اهداف خود دست پیدا کند.

حجت الاسلام حسنی، رهبری های حکیمانه، دور اندیشانه و هوشمندانه امامین انقلاب را مهم ترین عامل شکست توطئه های دشمنان علیه انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: ملت بزرگ ایران در طول 42 ساله همواره با تبعیت از ولایت و رهبری توطئه های دشمنان را خثنی کردند.

رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با بیان این که دشمنان ملت ایران به این امر اعتراف کرده اند که رهبر انقلاب اسلامی ملت ها را به سوی خود جذب کرده است، بیان داشت: تداوم زنجیره پیروزی های ملت ایران در گرو اجرای سیاست های آسمانی مقام معظم رهبری است.

وی با بیان این که حمایت قاطعانه و همراه با بصیرت ملت ایران از نظام اسلامی را از جمله دیگر عوامل شکست توطئه های دشمنان در طول 42 سال اخیر دانست و خاطرنشان کرد: این ملت از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تا به امروز در حفظ و صیانت از انقلاب و آرمان های نظام اسلامی پیشگام بودند.

حجت الاسلام حسنی، حضور در صحنه مردم را عامل عزت و اقتدار ایران اسلامی در طول چهار دهه اخیر دانست و تصریح کرد: علیرغم همه تلاش دشمنان، ملت ایران در صحنه دفاع از نظام و انقلاب حاضر هستند.

رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی، حضور و حمایت مردمی را نقطه قوت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست و بیان داشت: امام خمینی(ره) مردمی ترین حکومت جهان را در این کشور شکل داده و با پشتوانه حضور این مردم، کشورمان در دنیا عزت و اقتدار دارد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به پیشرفت های گسترده کشور در بخش های مختلف در طول چهار دهه اخیر اشاره کرد و گفت: ارتقاء صنعت دفاعی تا مرز بازدارندگی از جمله دیگر عواملی است که در شکست توطئه های دشمنان نقش بسیار مهمی داشته است.

حجت الاسلام حسینی با بیان این که ایران اسلامی امروز سیزدهمین قدرت نظامی و دهمین قدرت موشکی جهان است، خاطرنشان کرد: این پیشرفت ها محصول خودباوری و تکیه بر توان داخلی کشور است که از سوی جوانان مؤمن، متعهد و انقلابی به دست آمده است.

رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی با بیان این که اقتدار نظام اسلامی ایران اسلامی موجب عقب نشینی دشمنان شده است، گفت: اگر دست هر بیگانه ای به سمت این کشور دراز شود به طور حتم قطع خواهد شد.

وی با بیان این که ملت ایران برای احیاء ارزش های اسلامی نهضت انقلاب اسلامی را آغاز و به پیروزی رساندند، افزود: به طور حتم مردمی که برای خدا قیام کند، خداوند نیز از آنها حمایت خواهد کرد.

حجت الاسلام حسینی در ادامه سخنان خود به سیاست جنایت کارانه آمریکا در برابر ملت مقام ایران اسلامی در چهار دهه اخیر اشاره کرد و گفت: این ملت با بصیرت و مقاوم با ایستادگی و مقاومت خود توطئه ها و فشارهای دشمنان را خنثی کردند./950/پ210/ب1

ارسال نظرات