۲۳ تير ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۲
کد خبر: ۶۸۴۵۴۸
در دیدار حجت الاسلام دومکی و هاشمی عنوان شد؛

اتحاد و همبستگی اسلامی خار چشم استکبار جهانی است   

اتحاد و همبستگی اسلامی خار چشم استکبار جهانی است   
حجت الاسلام والمسلمین دومکی در دیدار با مولانا هاشمی روحانی اهل سنت، گفت: اتحاد و همبستگی اسلامی خار چشم دشمنان اسلام و استکبار جهانی بویژه آمریکا و اسرائیل است.

به گزارش خبرنگار سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین مقصود علی دومکی سخنگوی مرکزی مجلس وحدت مسلمین پاکستان، در دیدار با مولانا عبد الحق هاشمی امیر جماعت اسلامی و شورای همبستگی بلوچستان پاکستان مسائل و اوضاع کشور و منطقه را بررسی کردند.

حجت الاسلام والمسلمین دومکی به اتحاد و برادری ملی و اسلامی بین شهروندان پاکستان تاکید کرد و گفت: دشمن با ایجاد موج اهانت به مقدسات شیعه در حال سم پاشی به فضای امن کشور است لذا شورای همبستگی باید در این خصوص نقش برجسته ای ایفا کند و بدرستی به وظائف خود عمل کند.

وی با تاکید به این که دشمنان اسلام و قدرت های استکباری بویژه آمریکا و اسرائیل و آلت دست آنان در منطقه از قبیل عربستان سعودی از اتحاد اسلامی در منطقه و اتحاد ملی در پاکستان وحشت زده اند، ابراز داشت: ایجاد فضای پرتنش پیش از فرارسیدن ماه محرم، توطئه ای برنامه ریزی شده بوده که الحمدلله رهبران مذاهب، اعم از شیعه و سنی این توطئه را ناکام ساختند و فضای نفرت انگیز را از بین بردند.

این روحانی پاکستانی با بیان این که پیروان تمام مذاهب در پاکستان و حتی شبه قاره به اهلبیت پیامبر(ص) و اصحاب ایشان احترام می ورزند، اظهار داشت: ما باید سیاست های دشمنان را با دقت نگاه کنیم و فعالیت های خود را برای ایجاد اتحاد و همبستگی بین مسلمانان متمرکز کنیم.

وی افزود: محرم نماد مبارزه بین حق و باطل، قیام علیه استکبار جهانی و ایام ایجاد اتحاد، همبستگی و برادری بین ملت های مسلمان است.

عبد الحق هاشمی امیر جماعت اسلامی و شورای همبستگی بلوچستان پاکستان نیز در سخنان خود با ارائه گزارشی از فعالیت اتحاد و همبستگی اسلامی در سطح ملی و بین المللی گفت: بزودی همایشی در سطح ایالتی و استانی برای بررسی راه و روش های فعالیت های اتحاد و همبستگی اسلامی در پاکستان برگزار می شود.

این روحانی اهل سنت پاکستان در آخر این دیدار تعدادی از تالیفات خود را به حجت الاسلام والمسلمین مقصود علی دومکی سخنگوی مرکزی مجلس وحدت مسلمین پاکستان بعنوان هدیه تقدیم کرد./988/

اتحاد و همبستگی اسلامی خارج چشم استکباری جهانی آمریکا و اسرائیل است   

ارسال نظرات